Zo had ik Cas dus ook gezien, ik heb de post van Nikky aangepast.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef tomlady het volgende:
Ik ben slechts lurker, maar als je op [afbeelding] klikt bij Nikky, kan je cas nog zien.... Dus als je m weg wilt hebben moet dat ook even aangepast denk ik
(ga weer lurken, maar als je het niet fijn vindt dat hij nog te zien is weet je het nu in elk geval...)
dat nam ik al aan hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik lees net..."na het drinken bij oma"....uit de fles....dussss
Op mijn nieuwe computer heb ik Brams foto's nog niet staan. Heb even gezocht naar wat foto's die ik online heb staan en heb helaas niet veel foto's van Bram van de eerste weken online staan die goed te vergelijken zijn. Alleen deze maar daar zie je niet zo heel goed zijn koppie op. Heb net wel tummytubfoto's gemaakt van Ruud die ik binnenkort wel kan vergelijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef bixister het volgende:
wat een prachtige Ruud heb je daar Karin!en Bram ziet er ook zo superlief uit, daar heeft Ruud vast de fijnste grotebroer aan die hij zich maar kan wensen. kun je nog eens zo'n heel pril fotootje van Bram laten zien trouwens, Lois had 't erover dat ze Ruud zo veel op 'm vond lijken maar ik meen toch duidelijk een ander gezichtje te zien. misschien zit mijn geheugen me voor de gek te houden?
Ja hoor, maar niet vandaagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef kozakken het volgende:
uhm... leah![]()
doe je nog n's show and hide![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |