Mart zit met zijn dikke pens vast tussen de deuren van de televisiewagenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Yozzz het volgende:
Waar is Mart?
Whehequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mart zit met zijn dikke pens vast tussen de deuren van de televisiewagen
Prachtig commentaarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
nog zo'n kwalbak van een verslaggever: evert ten napel
Heb ik ook gedaan, totdat het journaal kwam... een 20 minuten lang.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kijk dan ook gewoon naar de Belg
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef TwyLight het volgende:
nog zo'n kwalbak van een verslaggever: evert ten napel
Hoe oud ben je (serieuze vraag).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:02 schreef koeii het volgende:
Ducrot is een koning. Die demente Jean Nelisse hoef ik helemaal niet meer te zien, net zoals als Mart Smeets.
Dijkstra is een slap aftreksel van Nelissen, een na-aper.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef koeii het volgende:
Ik ben oud genoeg om Nelisse meegemaakte te hebben. Hij lulde nog meer onzin dan Herbert Dijkstra over onzinnige dingen en nu is het helemaal niks meer.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Black-Hole het volgende:
Ducrot maakt het juist leuk om naar te kijken/luisteren.
Maarten Ducrot in de tour #0001![]()
Doodziek wordt je er van, en de hele tijd dat verwonderlijke:"Wat gebeurt er nu"??????? JONGENS JONGENS, ONVOORSTELBAAR..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vooral dat "Jongens jongens" van Maarten de hele tijd.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |