Ik erger me vreselijk aan hem, maar vind het tegelijkertijd stiekem toch wel erg leuk steeds.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
Herbert Zeikstra is voor mij dé reden om het volgende te roepen: Lang leve Sporza
Inderdaad, zelfs wanneer de Boonen met kwakjes hun commentaarhokje vullen is het beter aan te horen dan Mr. Dijkstra.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
Herbert Zeikstra is voor mij dé reden om het volgende te roepen: Lang leve Sporza
En de vader van Voeckler, en de 10 kilometer is 1 minuut regel, en de gewichts fetisj van Rasmussen, het uitstekende Nederlands van McEwen en Zabel(+uitleg) en nog wel 100.457 andere clichésquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef Good-for-nothing het volgende:
Dijkstra/Ducrot: 'Kijk, daar fietst Hushovd'
Ducrot/Dijkstra: 'Ja, weet je nog dat hij toen zo'n enorme krampaanval had?'
Zal ongetwijfeld wel weer langskomen![]()
![]()
ik vind Sporza nog erger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
"hij heeft al een jasje uitgedaan"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
En de vader van Voeckler, en de 10 kilometer is 1 minuut regel, en de gewichts fetisj van Rasmussen, het uitstekende Nederlands van McEwen en Zabel(+uitleg) en nog wel 100.457 andere clichés
Haha, dat was ook mooi ja, vooral omdat Ducrot er hoorbaar mee wilde ophouden en hij maar door bleef gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:13 schreef icebliss het volgende:
"Maarten, jij gaat in deze streek graag kajakken?"
"
Dijksta deed het er toen ook omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Haha, dat was ook mooi ja, vooral omdat Ducrot er hoorbaar mee wilde ophouden en hij maar door bleef gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |