quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Dos37 het volgende:
geniale uitspraken.
quote:" Tegen Herbert Dijkstra: "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."
Ja, en dat is dus Herbert Dijkstra in de Tour #1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe vaak heeft hij de afgelopen jaren wel niet het verhaal verteld over de vader van Voeckler die eens op varen is gegaan en nooit meer iets is van vernomen.
Dat is echt het eerste waar ik aan denk als ik de naam Ducrot hoor...quote:"Hij zet nu aan. Die gaat lopen linkeballen"
Inderdaad, linkeballen is typisch Ducrot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
Dat is echt het eerste waar ik aan denk als ik de naam Ducrot hoor...
![]()
Ja, die hebben wel een stream, maar die is bedoeld voor de Belgen. Bij sommige Nederlanders werkt ie wel, bij sommige niet. Het is afwachten of ie bij jou ook werkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:09 schreef Grobbel het volgende:
De Belg heeft geen stream via Internet, toch? Want anders zal het toch weer Herbert en Maarten worden voor mij, vrees ik. Of wellicht cycling.tv, maar dat is toch niet hetzelfde.
Wat een klasbakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Biggs. het volgende:
"Karretje in de poep rijden"![]()
Tenenkrommend om dat elke keer te horen
Nog meer uitspraken:
- Wat een karaktermens
- Ik geef het je te doen
- Jongens, jongens, jongens toch
- .....zit ondersteboven op de fiets
- Harken
![]()
![]()
Haha geweldig ja. Dat linkeballen ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:32 schreef Biggs. het volgende:
"Karretje in de poep rijden"![]()
Tenenkrommend om dat elke keer te horen
Nog meer uitspraken:
- Wat een karaktermens
- Ik geef het je te doen
- Jongens, jongens, jongens toch
- .....zit ondersteboven op de fiets
- Harken
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef Venga het volgende:
" Tegen Herbert Dijkstra: "Kan je even je kop houden, we zitten hier naar een fantastische sport te kijken en jij leutert wat over een mooi klooster."![]()
Klinkt leuk, maar ik kijk op de belg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |