Een of andere prutsdj uit de grabbelbakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Chen het volgende:
Wat is dat in Amsterdam dan?
Red hot Argentina nootmuskatenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Chen het volgende:
Daar staan schermen en kan je de World Feed stream volgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Chen het volgende:
* Roel_Jewel in ogen wrijftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
poep in je ogen?
er staat van 7-8 UK time, dus om 8 uur komt Metallica
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan Delay nu in Hamburg.
Die zal wel later zijn begonnen ...![]()
.
'al'? ... 'pas'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:51 schreef Susie het volgende:
Oops... zie nu dat Metallica over 20 minuten al komt...snap er nu ook geen hol meer van! Blij dat ze het er eventjes onder zetten bij die streams!
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan Delay nu in Hamburg.
.
flauw...maar toch moest ik hier hard om lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jan Delay nu in Hamburg.
.
ff wachtuh nog voor John's fantastische soloquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:48 schreef Susie het volgende:
[..]
KUT... nu op ned3 Red Hot Chilli Peppers.....dilemma!
quote:
quote:From 7 PM to 8 PM:
Chris Rock introduces Metallica
Set: "Enter Sandman", "Nothing Else Matters", "Sad But True", "For Whom The Bell Tolls"
Ricky Gervais introduces a film
Rob Reiner introduces Spinal Tap
Set: "Stonehenge", "Warmer Than Hell", "Big Bottom"
Penelope Cruz introduces James Blunt
Set: "Same Mistakes", "Wiseman"
Leonardo DiCaprio introduces Al Gore From New York, followed by Keith Urban and Alicia Keys
Set: "Gimme Shelter"
*goeie one-liner aan het verzinnen is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef Susie het volgende:
*ook poep in d'r ogen wegwrijft
Nietusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
Wat een kutband op de bbc
Ik vond Damien Rice/David Gray ook een hoogtepuntquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Snow Patrol was idd. een hoogtepunt.
Ik wist het!!quote:
Het is tooskequote:
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesprokenquote:
Idd wat een optredenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Snow Patrol was idd. een hoogtepunt.
'Hé du geiles luder, kom hier dan sprits ich dich mit mein schwanz ins maul.'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesproken
Zo eerst Metallica nog en dan heb is het antwoord op je vraag het podium in Wembley.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Libris het volgende:
Waar is spinal Tap?
Ik had 't geluid niet aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesproken
tongquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hé du geiles luder, kom hier dan sprits ich dich mit mein schwanz ins maul.'
die zijn de weg kwijt, en stormen dadelijk Wimbeldon binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Libris het volgende:
Waar is spinal Tap?
http://liveearth.msn.comquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
waar vinden jullie die streams van Hamburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |