*goeie one-liner aan het verzinnen is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:52 schreef Susie het volgende:
*ook poep in d'r ogen wegwrijft
Nietusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:53 schreef Aoristus het volgende:
Wat een kutband op de bbc
Ik vond Damien Rice/David Gray ook een hoogtepuntquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Snow Patrol was idd. een hoogtepunt.
Ik wist het!!quote:
Het is tooskequote:
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesprokenquote:
Idd wat een optredenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Toad het volgende:
Ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Snow Patrol was idd. een hoogtepunt.
'Hé du geiles luder, kom hier dan sprits ich dich mit mein schwanz ins maul.'quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesproken
Zo eerst Metallica nog en dan heb is het antwoord op je vraag het podium in Wembley.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Libris het volgende:
Waar is spinal Tap?
Ik had 't geluid niet aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Hankster het volgende:
[..]
man..vol goeie hoop klikte ik op die stream...hoor ik opeens vanuit het zwart een verschrikkelijk harde Duitse schreeuwstem. Over een afknapper gesproken
tongquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Hé du geiles luder, kom hier dan sprits ich dich mit mein schwanz ins maul.'
die zijn de weg kwijt, en stormen dadelijk Wimbeldon binnenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef Libris het volgende:
Waar is spinal Tap?
http://liveearth.msn.comquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
waar vinden jullie die streams van Hamburg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |