Klikkerdeklikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Aoristus het volgende:
waar vinden jullie die streams van Hamburg?
thanks, dat keane is niet te verdragenquote:
Live ondertiteling duurt evenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef Susie het volgende:
Goed...stomme vraag...maar hebben jullie op BBC ook die tekst er de hele tijd 3 zinnen later onder of heb ik per ongeluk wat op mijn afstandsbediening ingedrukt??![]()
Dat komt omdat je net pas inschakelt, ik heb 't al veel vaker gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
De BBC presentatoren mogen hun gasten wel introduceren. Tweede ker achter elkaar dat ik geen idee heb wie er zit.
Eddie Izzard!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef tong80 het volgende:
De BBC presentatoren mogen hun gasten wel introduceren. Tweede ker achter elkaar dat ik geen idee heb wie er zit.
Ja duh...maar ik hoef die ondertiteling helemaal niet...dus jij hebt het ook?quote:
Nee, die moet je dus even uitzetten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja duh...maar ik hoef die ondertiteling helemaal niet...dus jij hebt het ook?
over 20 min?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over 20 min Metallica & 25 min katie
Bereid je voor op een dilemma.
Nu dus over 5 min (op stream staat 10 min)quote:
Net werd mij gezegt om 9 uur Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu dus over 5 min (op stream staat 10 min)
Dat gaat dus niet... 888 dan krijg ik er nog een laag overheen.... grrrrrrquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, die moet je dus even uitzetten!
8 uurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Net werd mij gezegt om 9 uur Nederlandse tijd
Wel blijven opletten...ik heb mezelf gecorrigeerd...oh nee..dat deed Hankster...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:06 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Net werd mij gezegt om 9 uur Nederlandse tijd
leg mij ajb uit welk gedeelte je niet begreep van wat ik net zeiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
JAH MAAR GVD DUS OM 8 UUR SPEELT METALLICA IN LONDEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |