Maar ook met minder eps.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:44 schreef Addict89 het volgende:
Seizoen 4 wordt in 1 ruk uitgezonden als ik het goed heb begrepen. Vandaar ook de lange stop.
ow dacht dat er nog maar 2 seizoenen komen? Wel beter dat ze maar 16 afleveringen doen, zijn er tenminste minder afleveringen die er eigenlijk niet zo toe doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Addict89 het volgende:
16 dacht ik, en dan nog 3 seizoenen. Zodat ze uiteindelijk weer op 48 afleveringen uit komen wat gelijk staat aan 2 normale seizoenen.
die 'klacht' van kijkers is dus uitgemond in de reactie-aflevering van de makers "paolo & nikki"....quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
Wat ik trouwens wel irritant vind is dat je af en toe zo een figuranten op de achtergrond ziet lopen, wel toevallig dat echt álle initiatieven van stuk of 10 man komen en dat de rest er alleen maar een beetje bijloopt. Hadden ze beter die paar hoofdrolspelers de crash moeten laten overleven imo
Nee, de klacht resulteerde in de personages Paulo & Nikky. Vervolgens was de klacht dat men een hekel aan hen had. Dat resulteerde weer in het vroegtijdige einde van P&Nquote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef Patch het volgende:
[..]
die 'klacht' van kijkers is dus uitgemond in de reactie-aflevering van de makers "paolo & nikki"....
Oeh! Komt daar een podcast van of is het online ergens te volgen?quote:Op maandag 9 juli 2007 18:16 schreef Patch het volgende:
Aanstaande donderdag:
5:00-6:30 Lost Season 4
If the Lost finale was any indication of things to come, you will not want to miss this panel! Co-creator/executive producer Damon Lindelof and executive producer Carlton Cuse will discuss the exciting new season of ABC's Lost, all leading up to the ultimate series finale. They'll spotlight bonus features from the 3rd season DVD box set, preview the new Lost video game, take questions from the audience, and perhaps serve up more surprises. Ballroom 20 - San Diego Comic-con.
is dit serieus? Dat de makers zich zo laten beinvloeden door de reacties van kijkers? Beetje jammer, de makers moeten, zeker midden in een seizoen, hun eigen lijn trekken imo. Vond die aflevering waarin ze levend begraven werden wel geinig, zeker het eindequote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, de klacht resulteerde in de personages Paulo & Nikky. Vervolgens was de klacht dat men een hekel aan hen had. Dat resulteerde weer in het vroegtijdige einde van P&N![]()
Ja, ik las zoiets in een interview. Heb het nog in een Lost-topic gequote.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
is dit serieus? Dat de makers zich zo laten beinvloeden door de reacties van kijkers? Beetje jammer, de makers moeten, zeker midden in een seizoen, hun eigen lijn trekken imo. Vond die aflevering waarin ze levend begraven werden wel geinig, zeker het einde![]()
wellicht is er iets te vinden op de officiële comic-con website...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef dapluiz het volgende:
Word die panel ook uitgezonden op een zender ofzo ?
Al is een podcast ook helemaal niet erg
haha na die paolo en nikka aflevering dacht ik zoiets van nou die hadden ze net zo goed weg kunnen laten, zit je in die spanning krijg je opeens een crap aflevering van die 2quote:Op maandag 9 juli 2007 20:12 schreef Patch het volgende:
[..]
die 'klacht' van kijkers is dus uitgemond in de reactie-aflevering van de makers "paolo & nikki"....
shaky cam.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef invine het volgende:
Ja maar liever zie ik hetmaar komt waarschijnlijk wel iets van op youtube ofzo.
Zo even kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een teaser van het nieuwste filmproject van Executive Producer J.J. Abrams, dit kunnen Lost fans wel waarderen denk ik.
http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/large.html
Ziet er erg goed uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een teaser van het nieuwste filmproject van Executive Producer J.J. Abrams, dit kunnen Lost fans wel waarderen denk ik.
http://www.apple.com/trailers/paramount/11808/large.html
waarschijnlijk dharma initiative ism de de grootsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dharma initiative die nu in NY een psychologisch experiment gaat uitvoeren om het effect van massahisterie in een metropool te bestuderen?
Door middel van geluidseffecten en zorgvuldig geplaatste bommen?
of
Gewoon een gigantisch buitenaards monster dat de stad wil vernietigen en er moet een held komen die de stad redt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |