ik vond het zeker de moeite waard jaquote:Op zondag 22 juli 2007 21:10 schreef Jarno het volgende:
Ik twijfel echt of ik de DVD box van seizoen 1 ga halen. Ik wil graag de serie opnieuw bekijken voordat S4 begint, en het liefst met ondertitels zodat ik alle details ook mee pak. Is de box de moeite waard? Leuke extra's, beeldkwaliteit, etc?
Hehequote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo heb ik laatst iemand uit mijn leven verbannen dieEverwood
keek.
quote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat zijn wij het toch vaak met elkaar eens. [afbeelding]
http://www.lostpedia.com/wiki/Musicquote:Op maandag 23 juli 2007 14:47 schreef invine het volgende:
Weet iemand hoe de nummers heten die Hurley in afspeelt in zijn walkman in season1?
Laf.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef Patch het volgende:
op mijn leeftijd screen ik toch geen potentiële vrienden meer?
Ik ben tevreden met de groep vrienden die ik heb en die heb ik allemaal al gescreend jaren en jaren voordat Lost begon.
geloof niet dat daar ooit een goed antwoord op is gegeven.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
er is eigenlijk 1 ding waar ik nog een antwoord op zoek.
In de eerste serie ging een zwangere clair naar een waarzegger, en die adviseerde haar dringend voor de veiligheid van het kind in dat vliegtuig te stappen. hoe zat dat nou?
Daar ben ik Hurley nog steeds dankbaar voor. En voor 'Joe Purdy - Wash Away' ben ik Hurley ook dankbaar.quote:Op maandag 23 juli 2007 14:52 schreef Darklight het volgende:
Damien Rice "Delicate"
Wash away is een heerlijk chill nummer iddquote:Op maandag 23 juli 2007 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daar ben ik Hurley nog steeds dankbaar voor. En voor 'Joe Purdy - Wash Away' ben ik Hurley ook dankbaar. [afbeelding]
Aangezien het om iemand in je leven ging, moet die keuze natuurlijk niet makkelijk zijn geweest. Nou ja...eigenlijk wel...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd vét belangrijk!![]()
Zo heb ik laatst iemand uit mijn leven verbannen dieEverwood
keek.
Herscreenen van vrienden is dan ook erg belangrijkquote:Op maandag 23 juli 2007 21:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Aangezien het om iemand in je leven ging, moet die keuze natuurlijk niet makkelijk zijn geweest. Nou ja...eigenlijk wel...![]()
![]()
Everwood
![]()
![]()
.
Ik ben blij dat we dezelfde (harde?) eisen aan onze vrienden stellen. [afbeelding]
FTW?! Hoe kun je dat zeggen???quote:
Alsof dit nieuws voor je isquote:
Ik negeer al jouw reacties die niet overeenkomen met mijn ideaalbeeldquote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof dit nieuws voor je is
Of lees je mijn reacties nooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |