Ach, als ze maar betalen.quote:
Bedankt fiets, net nu ik al die fipo-posters te pakken hadquote:
stille hintsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:11 schreef Elixabete het volgende:
Waar ga je heen?
En blijf je voor altijd weg?
Ik had zelf alvast een fipo, sepo en tripo gemaakt, en in de OP stond een hele waslijst aan inkoppertjesquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik had zelf alvast een fipo, sepo en tripo gemaakt, en in de OP stond een hele waslijst aan inkoppertjes
Vergeet het bier en dikke lelijke Duitse wijven niet die je neuken kan omdat je toch al een kratje bier in je mik hebt zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:47 schreef RB.Dean het volgende:
Vliegtuig, geen ouders, geen gezeik. Heerlijk.
hahaaha die zijn ook allemaal wegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:35 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik had zelf alvast een fipo, sepo en tripo gemaakt, en in de OP stond een hele waslijst aan inkoppertjes
Dat is om de leden van het dievengilde op een dwaalspoor te zetten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:15 schreef destrovel het volgende:
Ouders die vinden dat het gras nog even gemaaid moet worden. Vraag me niet waarom, want als we terugkomen is het toch weer lang.![]()
En vervolgens je eerste 2 dagen van de vakantie op het vliegveld in de rij voor de douane doorbrengen. Ja bedanktquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:47 schreef RB.Dean het volgende:
Vliegtuig, geen ouders, geen gezeik. Heerlijk.
Lelijke Duitse wijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vergeet het bier en dikke lelijke Duitse wijven niet die je neuken kan omdat je toch al een kratje bier in je mik hebt zitten.
Ik heb hier nog 2 leuke Duitse tienermeisjes, ivm vakantie zal ik ze 2 weken niet gebruikenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:28 schreef Ice_Tea het volgende:
ik heb zin om te neuken
GEK dan kies je ervoor om je rijbewijs te halen en dan thuis blijven. Nodig al je vrienden uit en geef een groot feest!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:21 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ach, als ze maar betalen.
Ik ben al zelf op vakantie naar Spanje geweest, en ja; zelf betaald met keiharde arbeid. Dus niet klagen.
Gelukkig heb ik hele lieve ouders die het mij gunnen 2x op vakantie te gaan![]()
Al staat daar tegenover dat ik zelf mn rijbewijs moet betalen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |