Ja, en dat is ook wel het enige voordeel:quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef Lariekoek het volgende:
Is je moeder nu trots op je?
Dat is een nadeel!quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:01 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook wel het enige voordeel:
Ik hoef niet meer op kosten van mn ouders te leven![]()
Ja hoor... Iedereen kan hier DIT script downloaden en lol met je beleven...quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
Hoe diep ben ik gezonken. :'(
Heb medelijden!![]()
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:09 schreef Natalie het volgende:
Klantenservice is nog tot daar aantoe, maar mensen bellen om ze iets aan te smeren (telemarkeer dus) is wel heel erg. Ben blij dat ik nooit door die lui gebeld word.
Ik krijg morgen pas te horen wat ik precies mensen ga aansmeren.quote:
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
In mijn wanhopige zoektocht naar een beetje redelijk betalend vakantiewerk, heb ik dan uiteindelijk een baan gevonden.
En wat voor een baan!
Jawel, vanaf morgen ga ik aan de slag als callcentermedewerker.
Destrovel wordt dus een heuse telemarketeer.![]()
Spuw je gal hier maar alvast, dan hoeft het niet meer als je me aan de lijn krijgt![]()
Heb medelijden!![]()
tussen de 8e en 2e etage kunnen ze vervolgens hun zonden overdenken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Telemarketeers moeten ze met de handen op de rug gebonden, met het hoofd voorover van de flat afschoppen.
Ik hoop niet dat je een target moet halen, want ik probeer je zo lang mogelijk aan de lijn te houden. Zonder iets te kopen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:57 schreef destrovel het volgende:
In mijn wanhopige zoektocht naar een beetje redelijk betalend vakantiewerk, heb ik dan uiteindelijk een baan gevonden.
En wat voor een baan!
Jawel, vanaf morgen ga ik aan de slag als callcentermedewerker.
Destrovel wordt dus een heuse telemarketeer.![]()
Spuw je gal hier maar alvast, dan hoeft het niet meer als je me aan de lijn krijgt![]()
Heb medelijden!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |