ja waar die koters inzitten met hun gayboyquote:Op zondag 8 juli 2007 04:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Nu je het zegt...
Die hebben zeker zo'n sleephut mee?
Loop dan ook niet zo te zeiken man.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef destrovel het volgende:
als mn ouders betalen ga ik idd vrolijk mee.
Ik zou eind deze maand op fietsvakantie gaan van Den haag naar Groningen en aangezien Groningen mij niet echt ligt blijf ik ook lekker thuis de hele vakantie.quote:Op zondag 8 juli 2007 05:04 schreef masterblackmesa het volgende:
Hahaha geniaal !!... (Elixabete) btw je bent een pittige tante
Ik blijf deze zomer lekker thuis doe mij de wintersport maar.
Helemaal mee eens, mits het gaat om mensen die naar een typisch zuid-europees land gaan alleen omdat ze daar willen bakken in de zon op het strand. Pauper toeristen zijn dat.quote:
In Noord Spanje, Baskenland bijvoorbeeld ken je mooi door de bergen en er zijn amper toeristen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:09 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, mits het gaat om mensen die naar een typisch zuid-europees land gaan alleen omdat ze daar willen bakken in de zon op het strand. Pauper toeristen zijn dat.
Tja precies de meeste mensen zoeken alleen die standaard euro landen uit zoals Turkije, Frankrijk , Spanje etc.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
In Noord Spanje, Baskenland bijvoorbeeld ken je mooi door de bergen en er zijn amper toeristen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:10 schreef masterblackmesa het volgende:
[..]
Tja precies de meeste mensen zoeken alleen die standaard euro landen uit zoals Turkije, Frankrijk , Spanje (Costa's) etc.
Mij lijkt het wel leuk om weer een keer naar indonesie te gaan. Maar dan moet ik nog wel wat aan me gewoontes doen aangezien ik een gat in m'n hand hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |