Ook fysiek... Seles was op het einde van haar carrière ook niet bepaald de magerste...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
John McEnroe zegt dat Marion Bartoli haar spel vergelijkbaar is met Monica Seles.
behalve als ze op Venus gaat zitten, word ze platgewalstquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:59 schreef BB-boy het volgende:
Van walsen is al geen sprake meer.
.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Kom op Venus... maak er Franse gehakt van
Dat dan weer wel, maar ik vind haar geen topspeelster....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:05 schreef Heero87 het volgende:
Jammer, ik gun het Bartoli wel na die geweldige zege van gisteren.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:12 schreef Mindlight het volgende:
Superpunt!
Ik vind nog 2 dingen ongelooflijk aan haar spel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Het blijft ongelooflijk hoe weinig fouten Bartoli maakt.
?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom lopen de nederlandse zenders altijd achter qua beelden vergeleken met belgische zenders of engelse?
normaal regende 't nuquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Bartoli krijgt een behandeling tegen de blaren
Daar zal Venus geen last van hebben met haar berenpoten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Bartoli krijgt een behandeling tegen de blaren
origineelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:23 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Daar zal Venus geen last van hebben met haar berenpoten.
Ze gaat een kind baren denk ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef AryaMehr het volgende:
Ook venus krijgt nu een behandeling tegen...?
Ik vind het wel een type wat alles aangrijpt om een wedstrijd te winnen, inclusief het faken van een blessure...quote:
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
Venus ook met een blessure?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Waarom doet ze niet hetzelfde als Davenport, zijn we van haar af
Faken van een blessure? Die blaar zit er gewoon...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het wel een type wat alles aangrijpt om een wedstrijd te winnen, inclusief het faken van een blessure...
er wordt toch ook helemaal geen waardeoordeel aan die opmerking verbonden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Faken van een blessure? Die blaar zit er gewoon...
En alles aangrijpen om een wedstrijd te winnen is een goede kwaliteit.
Ja maar je kunt natuurlijk ook net doen alsof je er heel veel last van hebt... maar zoiets blijft altijd tricky om te bewijzen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:26 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Faken van een blessure? Die blaar zit er gewoon...
En alles aangrijpen om een wedstrijd te winnen is een goede kwaliteit.
Man, als je Serena zag liggen met die kramp, no way dat dat gefaked was... die had echt pijn... en die fysio was nou niet bepaald een helder licht... en nu was het toch echt Bartoli die als eerste de fysio riep....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
De Williams zussen zijn echt het schoolvoorbeeld van bad gamesmanship.
Zij en haar zuster zijn de ergstenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er nu iemand een blessure aan het faken is, is het Venus Williams wel.
waarom zou ze, ze staat in winnende positiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Als er nu iemand een blessure aan het faken is, is het Venus Williams wel.
Alsof het moment van fysio roepen boeiend is.......quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Man, als je Serena zag liggen met die kramp, no way dat dat gefaked was... die had echt pijn... en die fysio was nou niet bepaald een helder licht... en nu was het toch echt Bartoli die als eerste de fysio riep....
zit in haar karakterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
waarom zou ze, ze staat in winnende positie
Ja, maar V. Williams had direct om een fysio kunnen vragen en niet op het moment dat Bartoli -wiens blessurebehandeling maar 3 minuten duurde- klaar was, toch nog om een medische behandeling vragen die nu al 10 minuten loopt. Dat is gewoon onsportief.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Man, als je Serena zag liggen met die kramp, no way dat dat gefaked was... die had echt pijn... en die fysio was nou niet bepaald een helder licht... en nu was het toch echt Bartoli die als eerste de fysio riep....
Als je aan het winnen bent heb je echt geen fake blessure nodig hoorquote:
Ze is niet aan het winnen, ze staat slechts op voorsprong.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je aan het winnen bent heb je echt geen fake blessure nodig hoor
Da's waar, of was er maar 1 fysio beschikbaar, ik zat tussendoor te zappen nlquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, maar V. Williams had direct om een fysio kunnen vragen en niet op het moment dat Bartoli -wiens blessurebehandeling maar 3 minuten duurde- klaar was, toch nog om een medische behandeling vragen die nu al 10 minuten loopt. Dat is gewoon onsportief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |