jat een doos cigaren van je opa en rook die achter eklaar op > zelfde effectquote:
je bent 16 je weet er geen fuk van af, doe het of hou op met jankenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:07 schreef nicoo het volgende:
sure sigaren rook je niet over je longe en er zitten totaal andere stoffen in als in wiet![]()
Daarom ben je zo triestquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:13 schreef EricT het volgende:
[..]
Daarom ben je zo triest![]()
Vraag aan vrienden om het te halen, of heb je geen vrienden![]()
das ook de bedoeling drol xDquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:20 schreef mighty_myte het volgende:
Niet echt een aanrader. Net als stoned sex hebben trouwens.
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar ik kan dan echt maar heel moeilijk klaarkomen.![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:02 schreef nicoo het volgende:
k ben 16, k kan geen wiet halen niet mastruberen![]()
Ik vind die vruchteloze zelfverkrachtig om maar proberen te komen niet echt leuk..quote:
van speed krijg ik helaas geen zin en stijve. van wiet wel, maar dan kun je weer niet komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je kan beter speed nemen........dan kan je gelijk een ruk marathon houden
Nou, aangezien je 16 jaar bent en nog wat moeite hebt met spellen denk ik dat we je best kinderachtig mogen benaderenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
nee mn topic gwoon serieus of donder op naar onzin ja![]()
dus alsjeblieft geen kinderachtig kut op merkingen graag of donder een eind op![]()
Zeg huillie, ga je billen wassen. Rook er iets bij, en vertel ons dan hoe het voelt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
dus alsjeblieft geen kinderachtig kut op merkingen graag of donder een eind op![]()
Van speed, MDMA en coke krijg ik echt een kleine pielemans.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
je kan beter speed nemen........dan kan je gelijk een ruk marathon houden
same here.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:50 schreef Spec87 het volgende:
Paddo's staat nog op m'n lijstje. GHB ook trouwens.
erg goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit stoned gemasturebeert/seks gehad, en hoe was dat dan?
Nah, uiteindelijk gaat dat wel weer over, maar daarna kun je zwengelen tot je een ons weegt, maar klaarkomen zit er niet meer in.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:45 schreef teknomist het volgende:
Van speed, MDMA en coke krijg ik echt een kleine pielemans..
je doet je plaatje eer aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:50 schreef Spec87 het volgende:
Wiet+seks, ik kan het opzich wel waarderen, maar dan moet m'n vriendin het werk doen. Zelf wordt ik te sloom. Maar het voelt wel erg chill. Klein beetje speed+seks is ook goed te doen, maar klaarkomen word dan lastig. Paddo's/LSD staat nog op m'n lijstje. GHB ook trouwens.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:55 schreef P8 het volgende:
[..]
same here.
Maar ik denk dat ik tijden een paddotrip zal worden afgeleidt door het plafond/muur![]()
Helpende hand nodig?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
stoned sex is geweldigalles voelt dan zoveel intenser en lekkerder
alleen stoned masturberen is een ramp, veel te hard werken terwijl ik dan echt supersuf ben
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:56 schreef alsem het volgende:
jaa stoned klaarkomen is wel relext, 3x zo hard als nuchter!
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
minstens!
Je moet alleen niet tevéél blowen, want dan is de concentratie ook in de asbak beland. Lig je aan a-sexuele dingen te denken als het financiële katern van de krant, je vaders billen of Cup-A-Soup.
't is wel weer zo dat dat op dat moment *veel* interessanter is dan sex. Dus je hebt niet 't idee dat je iets mistquote:
oehquote:Op maandag 9 juli 2007 13:25 schreef dawg het volgende:
Ik kon stoned toch altijd nog lekkere sex beleven hoor. Daar kreeg ik vanzelf energie van.
En geil was het ook.
He Quickie?
Echt, ik weet niet wat jullie dan roken, maar ik werd van weed altijd geil. Hoe meer je rookt, hoe hoger ie kwam te staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef gronk het volgende:
[..]
't is wel weer zo dat dat op dat moment *veel* interessanter is dan sex. Dus je hebt niet 't idee dat je iets mist
you wrong.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:03 schreef Robhimself.2 het volgende:
Mn vriendin werd er in ieder geval bloedgeil van, ik dus ook.Lekker een maroc jointje vooraf. Maar ik denk dat de lol er snel af is als je het vaak in korte tijd doet (stoned batsen, niet batsen in het algemeen).
It's a matter of personal perception. Not a matter of right or wrong.quote:
Nu ben je neukverslaafd?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
It's a matter of personal perception. Not a matter of right or wrong.Daarbij ben ik " drugs verslaafd" geweest en WIL ik het niet eens constant doen MET wiet/ hasj. Beetje zelfbescherming ook.
Ja, met of zonder blowen.quote:
Ehhh, kut. Er is er al 1...... Maar die slaapt er gewoon doorheen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:47 schreef gronk het volgende:
Ach, neukverslaving houdt vanzelf op als er voldoende kindertjes zijn.
ja idd, ik bedoelde ook meer dat mij een andere mening was toegedaan! no offense.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:13 schreef Robhimself.2 het volgende:
It's a matter of personal perception. Not a matter of right or wrong.Daarbij ben ik " drugs verslaafd" geweest en WIL ik het niet eens constant doen MET wiet/ hasj. Beetje zelfbescherming ook.
None taken.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja idd, ik bedoelde ook meer dat mij een andere mening was toegedaan! no offense.![]()
hoe was dat? Is het uit te leggen (op fok)?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Ik heb een keertje gerukt op paddo's.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:58 schreef nicoo het volgende:
Haha, same here... Maar dat is ECHT frustrerend... Het lijkt alsof je een stuk plastic in je handen hebt, met alle gevolgen van dien (aangezien je apparaat op dat moment nogal gevoelloos is, kan het zijn dat je smorgens met een blauwe pielemoos wakker word :p).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:18 schreef Koewam het volgende:
Ik heb een keertje gerukt op paddo's.
have you ever seen the back of a 20 dollar paper?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit stoned gemasturebeert/seks gehad, en hoe was dat dan?
want het lijkt mij vet chill om een keer stoned te gaan rukken maar k geen idee hoe het is
deel hier je ervaringen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:28 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik word normaal gesproken behoorlijk geil als ik heb gesmoked, maar pas een uur nadat ik gefakkeld heb, dus dat telt niet echt... Sex terwijl je stoned bent is trouwens een aanrader, heb het zelf maar een keer mogen mee maken maar damn, dat was behoorlijk intense shit...
zoek eens op wat de werking is van THC!quote:Op maandag 9 juli 2007 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat jullie dan roken, maar ik werd van weed altijd geil. Hoe meer je rookt, hoe hoger ie kwam te staan.
Erg lekker en intens, zeer aan te radenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
want het lijkt mij vet chill om een keer stoned te gaan rukken maar k geen idee hoe het is
deel hier je ervaringen![]()
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erg lekker en intens, zeer aan te raden
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik word bijna altijd erg geil als ik stoned ben, maar zo te lezen hier ben ik een van de weinigen.
Jij hebt het nooit geprobeerd blijkbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!
psies zoals ik het zeg, een stuk intenser qua gevoel.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!
Wat lul je nou; geil worden zit altijd tussen je oren.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!
Mee eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erg lekker en intens, zeer aan te raden
volgens mij was ik weleens nuchter toen ik begon met rukken dus denk et welquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit geprobeerd blijkbaar
en heeft niks met blowen te maken inddquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat lul je nou; geil worden zit altijd tussen je oren.
De zenuwen van je huid staan strak en vol verwachting, het duurt idd soms wat langer maar het komt dan ook van diep en je explodeert van genotquote:
lul dan ook niet zo stom als je nieteens weet waarover je praatquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was ik weleens nuchter toen ik begon met rukken dus denk et wel
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
De zenuwen van je huid staan strak en vol verwachting
leer lezen! ik zeg juist dat ik er alles van weetquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
lul dan ook niet zo stom als je nieteens weet waarover je praat
Blijkbaar niet want het is je nog nooit gelukt dat te voelen terwijl het wel degelijk verschil (kan) maken. Blijkbaar ben je er idd 'te nuchter' voorquote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
leer lezen! ik zeg juist dat ik er alles van weet
XTC, paddo's, zelfs coke.. e.d. zou kunnen.. maar THC... leg me maar uit wat er gebeurt danquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want het is je nog nooit gelukt dat te voelen terwijl het wel degelijk verschil (kan) maken. Blijkbaar ben je er idd 'te nuchter' voor
zit bij mij meestal tussen de benenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!
Het verscherpt je gevoel en je zintuigen ergo, je al aanwezig zijnde (al dan niet bewust) geilheid wordt verdubbelt en je zintuigen worden verhoogd, alles voelt dus intenser, ergo heftig orgasme.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
XTC, paddo's, zelfs coke.. e.d. zou kunnen.. maar THC... leg me maar uit wat er gebeurt dan
Tsja... Ik verlang na wiet meestal toch het meest naar op de bank hangen en een zak chipsquote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet om je voor te stellen? Ik kan er nix aan doen dat jij dat niet voelt. blijkbaar wat mis met jou reactie op wiet he
Dan heb je teveel geblowd, sjeesquote:Op maandag 16 juli 2007 14:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Tsja... Ik verlang na wiet meestal toch het meest naar op de bank hangen en een zak chips
Op de avond? Of in het algemeen?quote:
er gebeurt NIKS in je lichaam door THC waardoor je geiler zou kunnen worden!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het verscherpt je gevoel en je zintuigen ergo, je al aanwezig zijnde (al dan niet bewust) geilheid wordt verdubbelt en je zintuigen worden verhoogd, alles voelt dus intenser, ergo heftig orgasme.
Zo moeilijk is dat toch niet om je voor te stellen? Ik kan er nix aan doen dat jij dat niet voelt. blijkbaar wat mis met jou reactie op wiet he
Eindeloze discussie... ik zou er geen tijd meer insteken als ik jou was.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef purplerose het volgende:
Dude, als je leest zie je dat ik NERGENS zeg dat je van de thc geil wordt, ik zeg dat het je gevoelens al dan niet bewust VERSTERKT! Wat dan betekend dat je een heftiger orgasme beleeft!
Dat was ook de vraag van de TS, of stoned masturberen lekkerder is. Ja dus
Dit was idd mijn laatste pogingquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eindeloze discussie... ik zou er geen tijd meer insteken als ik jou was.![]()
Ik heb 10 jaar op regelmatige basis geblowd, dus ik weet echt wel wat ik wel en niet voel van weed.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zoek eens op wat de werking is van THC!
mafkezen in dit topic!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |