Erg lekker en intens, zeer aan te radenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef nicoo het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit stoned gemasturebeert/seks gehad, en hoe was dat dan?
want het lijkt mij vet chill om een keer stoned te gaan rukken maar k geen idee hoe het is
deel hier je ervaringen![]()
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erg lekker en intens, zeer aan te raden
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik word bijna altijd erg geil als ik stoned ben, maar zo te lezen hier ben ik een van de weinigen.
Jij hebt het nooit geprobeerd blijkbaarquote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!
psies zoals ik het zeg, een stuk intenser qua gevoel.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja hele andere ervaring dan toen je nuchter was he!
Wat lul je nou; geil worden zit altijd tussen je oren.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!
Mee eens.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erg lekker en intens, zeer aan te raden
volgens mij was ik weleens nuchter toen ik begon met rukken dus denk et welquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit geprobeerd blijkbaar
en heeft niks met blowen te maken inddquote:Op maandag 16 juli 2007 14:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat lul je nou; geil worden zit altijd tussen je oren.
De zenuwen van je huid staan strak en vol verwachting, het duurt idd soms wat langer maar het komt dan ook van diep en je explodeert van genotquote:
lul dan ook niet zo stom als je nieteens weet waarover je praatquote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was ik weleens nuchter toen ik begon met rukken dus denk et wel
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
De zenuwen van je huid staan strak en vol verwachting
leer lezen! ik zeg juist dat ik er alles van weetquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef purplerose het volgende:
[..]
lul dan ook niet zo stom als je nieteens weet waarover je praat
Blijkbaar niet want het is je nog nooit gelukt dat te voelen terwijl het wel degelijk verschil (kan) maken. Blijkbaar ben je er idd 'te nuchter' voorquote:Op maandag 16 juli 2007 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
leer lezen! ik zeg juist dat ik er alles van weet
XTC, paddo's, zelfs coke.. e.d. zou kunnen.. maar THC... leg me maar uit wat er gebeurt danquote:Op maandag 16 juli 2007 14:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want het is je nog nooit gelukt dat te voelen terwijl het wel degelijk verschil (kan) maken. Blijkbaar ben je er idd 'te nuchter' voor
zit bij mij meestal tussen de benenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat geil worden zit tussen je oren en heeft NIKS met wel of niet stoned zijn te maken!
Het verscherpt je gevoel en je zintuigen ergo, je al aanwezig zijnde (al dan niet bewust) geilheid wordt verdubbelt en je zintuigen worden verhoogd, alles voelt dus intenser, ergo heftig orgasme.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
XTC, paddo's, zelfs coke.. e.d. zou kunnen.. maar THC... leg me maar uit wat er gebeurt dan
Tsja... Ik verlang na wiet meestal toch het meest naar op de bank hangen en een zak chipsquote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet om je voor te stellen? Ik kan er nix aan doen dat jij dat niet voelt. blijkbaar wat mis met jou reactie op wiet he
Dan heb je teveel geblowd, sjeesquote:Op maandag 16 juli 2007 14:53 schreef soylent het volgende:
[..]
Tsja... Ik verlang na wiet meestal toch het meest naar op de bank hangen en een zak chips
Op de avond? Of in het algemeen?quote:
er gebeurt NIKS in je lichaam door THC waardoor je geiler zou kunnen worden!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het verscherpt je gevoel en je zintuigen ergo, je al aanwezig zijnde (al dan niet bewust) geilheid wordt verdubbelt en je zintuigen worden verhoogd, alles voelt dus intenser, ergo heftig orgasme.
Zo moeilijk is dat toch niet om je voor te stellen? Ik kan er nix aan doen dat jij dat niet voelt. blijkbaar wat mis met jou reactie op wiet he
Eindeloze discussie... ik zou er geen tijd meer insteken als ik jou was.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef purplerose het volgende:
Dude, als je leest zie je dat ik NERGENS zeg dat je van de thc geil wordt, ik zeg dat het je gevoelens al dan niet bewust VERSTERKT! Wat dan betekend dat je een heftiger orgasme beleeft!
Dat was ook de vraag van de TS, of stoned masturberen lekkerder is. Ja dus
Dit was idd mijn laatste pogingquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eindeloze discussie... ik zou er geen tijd meer insteken als ik jou was.![]()
Ik heb 10 jaar op regelmatige basis geblowd, dus ik weet echt wel wat ik wel en niet voel van weed.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
zoek eens op wat de werking is van THC!
mafkezen in dit topic!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |