abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:39:38 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51228052
Er valt weinig te melden.
Amanda gisteren woorden met Brian om een kettinkje. Twee hartjes voor Brian's ex werd Amanda teveel. Zij werd afgescheept met een betekenisloze ketting. Amanda wil niet dat Tamara komt en Brian gaat sputterend akkoord.
Er mag geen enkel plannetje doorgang vinden want ze krijgen nergens toestemming meer voor van de febo (Hoezo moet er eigenlijk toestemming gevraagd worden als je 10.000 euro borg hebt gestort en alle speltechnische elementen uit het programma gehaald zijn).
Ondertussen is de EO jongerendag spanneder dan het drama wat momenteel plaatsvind in Eemnes.

[ Bericht 50% gewijzigd door akveor op 07-07-2007 12:53:49 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:41:02 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_51228086
Thanks Lobasca. Toch wel lief van Brian.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:43:44 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51228167
Nix en Nadia lijken me geen sterke spelers misschien is het gewoon het begin van het einde.
Voor Sjon geldt echter slechts zijn exportbelang, en dat heeft uiteraard ook met zijn egootje te maken. Huubje is niet de enige...
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51228217
http://weblogs.nrc.nl/web(...)ensatieseks/#more-40

Youp van 't Hek met een duidelijke mening over DGK.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_51228286
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef FdW het volgende:
Een fatsoenlijke deal maken met de geinterneerden en stoppen met een leuke geensceneerde slotuiteznding zou het beste zijn.
Voor Sjon geldt echter slechts zijn exportbelang, en dat heeft uiteraard ook met zijn egootje te maken. Huubje is niet de enige...
Fatsoen kent men daar niet.
Ik stel voor een show, waar de bewoners van een trap mogen afdalen, en waarna ze eens echt stevig aan de tand worden gevoeld. Waar het publiek zich ermee mag bemoeien etc,,,

Enfin, niemand gaat dit spel dus winnen.
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:50:41 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51228342
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:45 schreef FdW het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/web(...)ensatieseks/#more-40

Youp van 't Hek met een duidelijke mening over DGK.
Oprotten met die zg linkse rakker die eigenlijk gewoon een VVD bal is.

Er is wat verwarring over waar iedereen heeft geslapen. Traditiegetrouw lees ik 's morgen eerst de GK site..

Amanda bij Jaap geslapen? Brian bij Natasia?..of nee..Natasia bij Brian...en later Brian weer bij Amanda maar die lag toch bij Jaap?...en Dennis slaapt alleen? of nee..toch niet..

Ze snappen er daar niks van..

Het zit mi zo: Amanda heeft alleen geslapen omdat Brian bij Natasia ging liggen..that's all

Ik begrijp niet waarom iedereen zich zo druk maakt over het wel of niet, langer of korter, met terror, zonder terror verloop van De Gouden Kooi...het loopt zoals het loopt en wij moeten afwachten....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_51228461
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Oprotten met die zg linkse rakker die eigenlijk gewoon een VVD bal is.
Youp van 't hek met zijn grote bek is een eikel..ik ga het niet eens lezen...
--Einstein
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2007 @ 12:55:41 #10
135305 beequeen
Lost.
pi_51228464
Klopt dit????? Nee toch Bron Tien.

10:29 - Nieuwe opstelling!

Gisteravond is er weer van alles gebeurd in de Villa. De relatie tussen Brian en Amanda staat weer eens op springen, en dat betekent dit keer dat er een stoelendans om de bedden heeft plaatsgevonden. Natasia lag alleen in bed, en ook Brian had geen bedpartner. Amanda is vanwege de crisis gevlucht en ligt nu bij Jaap in bed. Huub en Lieke liggen braaf naast elkaar en ook Nadia en Dennis delen nog steeds het bed. Maar, zojuist is Natasia bij Brian in bed gekropen, dus nu heeft iedereen weer een slaapmaatje. Duidelijk, toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51228486
het is bijna 13.00 uur .......wat aktie in dgk ..zou wel leuk zijn.............
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2007 @ 12:58:03 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_51228521
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:56 schreef milk-shake het volgende:
het is bijna 13.00 uur .......wat aktie in dgk ..zou wel leuk zijn.............
Doel je op ''Zakdoekje leggen'' of ''de stoelendans'' ?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 7 juli 2007 @ 12:59:44 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_51228567
Wat is dat toch voor zeik daar... tot 13.00 uitslapen lijkt me lang zat.
pi_51228600
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:54 schreef Katewalker het volgende:
Ow..hier zijn jullie..goedemorgen

(knip)

Ik begrijp niet waarom iedereen zich zo druk maakt over het wel of niet, langer of korter, met terror, zonder terror verloop van De Gouden Kooi...het loopt zoals het loopt en wij moeten afwachten....
HEAR HEAR
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_51228604
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:21 schreef FdW het volgende:

[..]

Met alle respekt, gelul.
Het experiment was niet goed voorbereid en uitgewerkt.
De personele bezetting van Talpa/10 bleek niet in staat om een positieve wending te maken, hetgeen mij overigens niet verbaast na een verkeerde start.
Ramptoerisme houdt niet stand omdat men meer, gevaarlijker en gekker wil.
Indien hieraan zou worden toegegeven escaleert het geheel dermate dat het programma met een grote knal en enorme schade in meerdere opzichten zou zijn geeindigd.
Dat het experiment niet goed is voorbereid en uitgewerkt zal best zo zijn, het ging mij er meer om dat je zei dat RTL hier helemaal niets te verwijten valt. Dat ramptoerisme niet lang stand houdt betwijfel ik, het is al een aardig tijdje aan de gang en het blijft nog steeds boeien. De regels moeten gewoon duidelijk zijn. De regel "een beetje duwen en trekken mag" is daarvan een voorbeeld. Waar trek je de grens? Als die regels duidelijk zijn voor iedereen, voorzie ik niet zoveel problemen dat het escaleert.

[ Bericht 0% gewijzigd door TiNo_Flo op 07-07-2007 13:07:04 ]
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:03:03 #16
130755 Kinga
versier hier
pi_51228634
Godzijdank loopt me abbo over 2 dagen af...
pi_51228639
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Fatsoen kent men daar niet.Ik stel voor een show, waar de bewoners van een trap mogen afdalen, en waarna ze eens echt stevig aan de tand worden gevoeld. Waar het publiek zich ermee mag bemoeien etc,,,

Enfin, niemand gaat dit spel dus winnen.
Alle bewoners zijn inmiddels een of meerdere malen woedend terug gekomen na een gesprek met achter omdat men zich besodemieterd voelde, dat zal onafhankelijke journalisten niet zijn ontgaan.
De verantwoordelijken, het trio Los Talpatientos moet ook verder, net zoals de geinterneerden.
Sjon heeft naast Talpa belangen in RTL en Endemol.
Er is veel ophef ontstaan rondom DGK, en dat zal alleen maar toenemen.
Los Talpatientos kunnen het zich simpelweg niet permitteren om de geinterneerden te laten barsten.
pi_51228678
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Doel je op ''Zakdoekje leggen'' of ''de stoelendans'' ?
alles is tegenwoordig aktie ..zelf zakdoekje leggen .....dus...
pi_51228688
Ik begrijp ook niet dat mensen zo lang in hun bed kunnen blijven liggen stinken..bah..zelfs als je pas om 6 uur naar bed gaat wordt je toch na 8 uur slaap, dat is 14.00, gewoon weer wakker?...

Vannacht om 5 uur lagen Huub en Lieke nog te gymnastieken onder de lakens, rond 6 uur hadden ze een goed gesprek las ik..dus die hebben nu een uurtje of 7 geslapen..lijkt mij wel genoeg..
--Einstein
pi_51228715
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:03 schreef FdW het volgende:

[..]

Alle bewoners zijn inmiddels een of meerdere malen woedend terug gekomen na een gesprek met achter omdat men zich besodemieterd voelde, dat zal onafhankelijke journalisten niet zijn ontgaan.
De verantwoordelijken, het trio Los Talpatientos moet ook verder, net zoals de geinterneerden.
Sjon heeft naast Talpa belangen in RTL en Endemol.
Er is veel ophef ontstaan rondom DGK, en dat zal alleen maar toenemen.
Los Talpatientos kunnen het zich simpelweg niet permitteren om de geinterneerden te laten barsten.
ik wordt nu zo langzamerhand een beetje depri
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:06:41 #21
130755 Kinga
versier hier
pi_51228727
Ja hoor.. hij kruipt alweer bij der in bed.
pi_51228771
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen zo lang in hun bed kunnen blijven liggen stinken..bah..zelfs als je pas om 6 uur naar bed gaat wordt je toch na 8 uur slaap, dat is 14.00, gewoon weer wakker?...

Vannacht om 5 uur lagen Huub en Lieke nog te gymnastieken onder de lakens, rond 6 uur hadden ze een goed gesprek las ik..dus die hebben nu een uurtje of 7 geslapen..lijkt mij wel genoeg..
vind ik ook ..........ze doen al geen ruk op zo'n dag ....en bij nacht een man, bij dag een man
pi_51228837
natas perst haar "geweldige" ligaam in een broek
pi_51228890
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 12:55 schreef beequeen het volgende:
Klopt dit????? Nee toch Bron Tien.

10:29 - Nieuwe opstelling!

Gisteravond is er weer van alles gebeurd in de Villa. De relatie tussen Brian en Amanda staat weer eens op springen, en dat betekent dit keer dat er een stoelendans om de bedden heeft plaatsgevonden. Natasia lag alleen in bed, en ook Brian had geen bedpartner. Amanda is vanwege de crisis gevlucht en ligt nu bij Jaap in bed. Huub en Lieke liggen braaf naast elkaar en ook Nadia en Dennis delen nog steeds het bed. Maar, zojuist is Natasia bij Brian in bed gekropen, dus nu heeft iedereen weer een slaapmaatje. Duidelijk, toch?
Er stond vanmorgen eerst een artikel met foto(!) dat Amanda en Brian in één bed sliepen maar een flink stuk uitelkaar.
Denk dat Brian mss vanmorgen vroeg weer bij Natasia in bed is gekropen ofzo. Waar Amanda slaapt is me niet duidelijk. Het lijkt wel of er iemand naast Jaap ligt, maar dat kan ook een opgerolde deken zijn oid.
pi_51228899
Amandel deed een poging bij Brain ............maar die wees haar af zo te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')