Nee, volgens het script hoefde dat vandaag waarschijnlijk niet. Je kan die jongen niet 24/7 de rol van hetero laten spelen, dat trekt ie niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Dennis en Nadia doen vandaag niet aan borstwiebelen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:14 schreef blomst het volgende:
Goedemorgen, geen breuk tussen manda en brian![]()
welterusten
Ik kijk niet, ik ga zo naar de scouting Ouder, kind dag, ik ga lekker door de bossen en de modder struinen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen...Wie kijkt er...tis niks aan....
offtopic....maar boeit me geen moer...
ook het Live Earth concert is een domme gebeurtenis...hyprocryte zooi....de 25 miljoen voetbalvelden aan bomen die het kutconcert kosten boeit niemand iets..
morguh....jah is ook leuk baggeren,,,..hihi...heb nog niet echt plannen voor vandaag...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ik ga zo naar de scouting Ouder, kind dag, ik ga lekker door de bossen en de modder struinen.![]()
![]()
misschien redden we er wel 20!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:20 schreef PumaStreamer het volgende:
ook het Live Earth concert is een domme gebeurtenis...hyprocryte zooi....de 25 miljoen voetbalvelden aan bomen die het kutconcert kosten boeit niemand iets..
Dat is Jaap zijn been, die heeft de afmeting van een normaal lichaam.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:12 schreef CoT het volgende:
Wie ligt er bij Jaap?
ja deze streams en cossen sterven nu een snelle dood .......!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:22 schreef getl0st het volgende:
Mogguh..
Wat een ramp om een COS zoals deze door te lezen! Er gebeurt zoveel en het gebeurt allemaal zo snel! Weer een topnacht in de kooi
wat een saaie teringbende
Ik maak me niet zo druk om die global warming.. denk dat het al eerder is voorgekomen en daarna de ijstijd begon..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Goeie morgen...Wie kijkt er...tis niks aan....
offtopic....maar boeit me geen moer...
en global warming komt helemaal niet door ons...tis allemaal een grote financiele teringleugen....
Het is echt een feestdag voor links-tuig...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om die global warming.. denk dat het al eerder is voorgekomen en daarna de ijstijd begon..
Ik vind het prima want het mag wel een paar graadjes warmer hier in nederland..
Had hem net op NED3 staan en dan zie je een wijf helemaal in tranen zeggen: 'Please.. Pleaseeeee, turn the lights of when you leave the room'
![]()
Idd saaie teringbende, toen Jaap gister zijn haar er af wilde halen met ontharingscreme, kreeg hij de melding dat hij dat maar beter niet kon doen. Huub en Lieke die vannacht nog gingen buiten roken kregen direct telefoon van de productie en alle streams werden op de slaapkamer gezet waar iedereen lag te slapen. Als het zo doorgaat, zijn de kijkcijfers zo bedroevend laag als het naar RTL gaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:22 schreef getl0st het volgende:
Mogguh..
Wat een ramp om een COS zoals deze door te lezen! Er gebeurt zoveel en het gebeurt allemaal zo snel! Weer een topnacht in de kooi
wat een saaie teringbende
Vind het wel zwaar jammer dat er gewoon echt helemaal niets meer aan gedaan wordt..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Idd saaie teringbende, toen Jaap gister zijn haar er af wilde halen met ontharingscreme, kreeg hij de melding dat hij dat maar beter niet kon doen. Huub en Lieke die vannacht nog gingen buiten roken kregen direct telefoon van de productie en alle streams werden op de slaapkamer gezet waar iedereen lag te slapen. Als het zo doorgaat, zijn de kijkcijfers zo bedroevend laag als het naar RTL gaat.
Dit haalt het nieuwe tv seizoen niet eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Idd saaie teringbende, toen Jaap gister zijn haar er af wilde halen met ontharingscreme, kreeg hij de melding dat hij dat maar beter niet kon doen. Huub en Lieke die vannacht nog gingen buiten roken kregen direct telefoon van de productie en alle streams werden op de slaapkamer gezet waar iedereen lag te slapen. Als het zo doorgaat, zijn de kijkcijfers zo bedroevend laag als het naar RTL gaat.
Mijne was toevallig gister afgelopen.. ga hem ook niet verlengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit haalt het nieuwe tv seizoen niet eens.
Eind juli zullen er veel abonnementen aflopen van de streams, en ik vrees dat heel wat mensen het daar ook bij laten.
Ik zie het nog een weekje aan, als het zo blijft ga ik hem ook niet verlengen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mijne was toevallig gister afgelopen.. ga hem ook niet verlengen![]()
Ik kan hier ook lezen dat er niets gebeurt
Weer eens wat anders dan een mooi hoogbegaafd verhaaltje in de morgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:54 schreef DrsH het volgende:
Fokking hell, kutzooi, klootzakken, zelfs een directe uitzending van de EO jongerendag is interessanter om naar te kijken. Ze kunnen dit programma beter De Dode Kooi gaan noemen.
Ja, was die met die koeienstront toch leukerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Had hem net op NED3 staan en dan zie je een wijf helemaal in tranen zeggen: 'Please.. Pleaseeeee, turn the lights of when you leave the room'
![]()
Ik hoorde van de week een discussie op radio 1 over DGK. Ze hadden maar liefst 3 psychologen gevraagd om hun mening. Uit de antwoorden die ze gaven bleek wel dat ze alleen maar een paar uitzendingen op televisie hadden bekeken en daar hun mening op baseerden. Ze maakten de vergelijking met pesten op het werk, dat mensen daar psychische schade aan over kunnen houden. De bewoners moesten maar tegen zichzelf in bescherming worden genomen. Mi een kromme vergelijking aangezien er hele andere belangen meespelen en ze vrijwillig meedoen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dit haalt het nieuwe tv seizoen niet eens.
Eind juli zullen er veel abonnementen aflopen van de streams, en ik vrees dat heel wat mensen het daar ook bij laten. DGK krijgt een geruisloze aftocht, Fons van Westerloo heeft zijn zin en evenals die eikels van de regering. Die zich meer druk maken om een tv programma dan om het klimaat of de onnodige oorlog tegen Irak en Afganhistan. Dit land is ziek, een partij voor de dieren die kamervragen stelt over de Donald Duck (en nee ik maak geen grapje).
wacht maar tot grote delen van Nederland gewoon zee geworden zijn dan....is er van dit landje niet veel meer over...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om die global warming.. denk dat het al eerder is voorgekomen en daarna de ijstijd begon..
Ik vind het prima want het mag wel een paar graadjes warmer hier in nederland..
![]()
Ik heb uit pure verveling gisteravond mij maar eens vergrepen aan de VSOP, om een ultiem Huubgevoel te verkrijgen. Mijn jeugdvriend Dennis was op bezoek, na mijn derde VSOP(tje) kregen wij een meningsverschil wat hem twee dichtgeslagen ogen opleverde en resulteerde in een definitieve breuk in onze vriendschap. Ik heb hem subtiel mijn gouden stulpje uitgewerkt samen met een andere jeugdvriend Fonsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een mooi hoogbegaafd verhaaltje in de morgen
Stevig spul cognac, dreunt lekker door..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik heb uit pure verveling gisteravond mij maar eens vergrepen aan de VSOP, om een ultiem Huubgevoel te verkrijgen. Mijn jeugdvriend Dennis was op bezoek, na mijn derde VSOP(tje) kregen wij een meningsverschil wat hem twee dichtgeslagen ogen opleverde en resulteerde in een definitieve breuk in onze vriendschap. Ik heb hem subtiel mijn gouden stulpje uitgewerkt samen met een andere jeugdvriend Fons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag niet van RTLquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef fredfik het volgende:
er is iemand wakker!,warom krijgen we daar geen beeld op
Een evenement en geen live verslag! Wat een sukkels daar bij 10....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef fredfik het volgende:
er is iemand wakker!,warom krijgen we daar geen beeld op
Volgens mij is DGK al een tijd een goedlopend programma. Afgelopen najaar leek het inderdaad te falen door de saaiheid. Daar is met terror, duw- en trekwerk, scheldpartijen en sex verandering in gekomen. Nu ze dit niet meer mogen van RTL, zal het programma niet lang standhouden. RTL is hier zeker wel schuldig aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:02 schreef FdW het volgende:
Het falen van dit experiment was al in het najaar waar te nemen.
Op een hellend vlak is het steeds erger geworden.
Dit alles is 100% te wijten aan gebrek aan kwaliteit bij Talpa/Tien.
Dat het op sterven na dood is heeft niets te maken met RTL.
Als 10 was blijven bestaan, zou dit programma verder zij n afgegleden en gestorven.
Met alle respekt, gelul.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Volgens mij is DGK al een tijd een goedlopend programma. Afgelopen najaar leek het inderdaad te falen door de saaiheid. Daar is met terror, duw- en trekwerk, scheldpartijen en sex verandering in gekomen. Nu ze dit niet meer mogen van RTL, zal het programma niet lang standhouden. RTL is hier zeker wel schuldig aan.
Ik vrees het ergste, dan heb ik helemaal geen vrienden meer overquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:21 schreef Lobasca het volgende:
Zal aanons gezellig samenzijn binnenkort een eind komen?
Ik heb principieel geweigerd te betalen. Waanzin om voor prut van een waardeloze zender te betalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:18 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in staat mijn flatscreen op te vreten. Ik hoef fucking hell de streams niet meer te zien, kutzooi ineens voel ik een enorme boosheid in mij opkomen het is onrechtvaardig voor deze shit te moeten betalen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De relatie met Erica zal verfrissen, opbloeien en tot grote hoogte stijgen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:23 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, dan heb ik helemaal geen vrienden meer over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig kijk ik gratis dankzij VISTAquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb principieel geweigerd te betalen. Waanzin om voor prut van een waardeloze zender te betalen.
Dat is onmogelijk die relatie is nu al een euforisch orgasmequote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef FdW het volgende:
[..]
De relatie met Erica zal verfrissen, opbloeien en tot grote hoogte stijgen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |