Ja nep dus, precies wat ik al dacht. Nouja ik denk dat we maar moeten wachten tot aanstaande zaterdag he.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:34 schreef Allanon666 het volgende:
http://www.nu.nl/news/116(...)%27_%28video%29.html
'quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
De relaties in HP zijn nu niet echt van hoog niveau of goed uitgedacht. Ze zijn vrij cliche en oppervlakkig.
Ze zijn echtquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef Allanon666 het volgende:
kan het niet laten om spoilers te lezen maar heb nadien altijd spijt
maar goed dat het (hoogstwaarschijnlijk) nep blijkt te zijn
Het is ook de Amerikaanse versie, niet de UK versie die op de foto staat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:46 schreef athlonkmf het volgende:
Ook zou het boek 608 pagina's zijn. Die set van de foto's gaan tot 759.
Verklaard nog steeds niet waarom Harry spells en dergelijke kon gebruiken tijdens de achtervolging en in volgende hoofdstuk dat weer niet mag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Het is ook de Amerikaanse versie, niet de UK versie die op de foto staat.
hele artikelquote:'Uitgelekt Harry Potter-boek nepversie'
Uitgegeven: 18 juli 2007 15:23
Laatst gewijzigd: 18 juli 2007 17:32
AMSTERDAM - De informatie over het nieuwste Harry Potter-boek die op internet circuleert, zou niet uit Harry Potter And The Deathly Hallows komen.
Omdat hij in levensgevaar is, omdat het ministerie toch wel door Voldemort is overgenomen op dat moment en hij weinig meer kan riskeren (wat willen ze doen, hem wegsturen van Hogwarts?). op het moment dat hij tovert is het ergste wat er kan gebeuren dat Voldemort weet waar hij is. Tijdens The Escape wéét Voldemort kennelijk al waar hij is, dus waarom niet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Verklaard nog steeds niet waarom Harry spells en dergelijke kon gebruiken tijdens de achtervolging en in volgende hoofdstuk dat weer niet mag.
staan geen foto's meer, gister nog wel. Zou het dan toch het echte boek zijn geweest?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:35 schreef SunChaser het volgende:
Hier het boek trouwens, als fotoreeks
http://bayimg.com/album/NaaacAaAB
En de eploog
[afbeelding]
Wie gaat er een boek schrijven van 600 bladzijden, het redigeren, opmaken, drukken, fotograferen en online zetten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
staan geen foto's meer, gister nog wel. Zou het dan toch het echte boek zijn geweest?
Mensen die The Respect willen hebben natuurlijk. Maar na 10 hoofdstukken gelezen te hebben, lijken ze me toch echt. Anders is het wel een hele goede fanfictionwriter geweest.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie gaat er een boek schrijven van 600 bladzijden, het redigeren, opmaken, drukken, fotograferen en online zetten?
Respect als t fake is.
we hadden over eerste paar hoofdstukken. Toen ie nog niet 17 was. en elke keer als ie magic gebruikte, ze hem kunnen tracen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:59 schreef SunChaser het volgende:
Lijkt me dat in deel 7 Harry onbeperkt mag toveren, de overtreffende trap om van Voldemort te winnen. Lijkt me nogal logisch dat hij dat doet.
dat wisten we toch al vanaf boek 5?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sneep was dus verliefd op Harry zijn moeder
Niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
dat wisten we toch al vanaf boek 5?
maar dan vraag ik me nog steeds af wat harry met ginny moet...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Maar het wordt dus 1 kleffe familie?
Ron familie van Harry, Harry familie van Hermione. En Dobby, nouja, die gaat dus dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |