volgens de drukkers is er geen pagina 658quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef PDOA het volgende:
Hedwig dies pg56
Mad-Eye dies pg78
Scrimgeour dies pg159
Wormtail dies pg471
Dobby dies pg476
Voldemort kills Snape pg658
Snape was good, loved Lily - entire Chapter 33
Colin, Crabbe, Bellatrix, Fred, Ted Tonks, Lupin all die.
boh, las het ook maar in de comments van dat GS bericht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:30 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
volgens de drukkers is er geen pagina 658
Nee .....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef PDOA het volgende:
Hedwig dies pg56
Mad-Eye dies pg78
Scrimgeour dies pg159
Wormtail dies pg471
Dobby dies pg476
Voldemort kills Snape pg658
Snape was good, loved Lily - entire Chapter 33
Colin, Crabbe, Bellatrix, Fred, Ted Tonks, Lupin all die.
Wat een hoop dooien!
Maar als het einde zo is als GS zegt dat het is is het enigszins teleurstellend. Had toch wel verwacht dat een van de 3 hoofdpersonages de pijp uit zou gaan.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:44 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Nee .....![]()
![]()
![]()
![]()
Niet lupin.![]()
echt?![]()
![]()
![]()
*krijgt ineens de neiging om te gaan krassen![]()
Als dat zo is, dan heeft dit leven geen zin meer voor me...![]()
Niet teveel verklappen!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:35 schreef p-etr-a het volgende:
Iedereen dood behalve onze jonge helden. Als dit zo is, vind ik het bagger.
http://bayimg.com/album/NaaacAaABquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:06 schreef iefow het volgende:
Zag op zattevrienden een foto van de eerste blz van het epiloog... hmm ik kan die andere 494 foto's niet vinden
de boek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:47 schreef zarGon het volgende:
Is het zo moeilijk om te wachten en de boek te gaan lezen?.
3 dagen...
lees deel 6 maarquote:Op woensdag 18 juli 2007 03:06 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe zit t met Ginny en Harry. In de eerste 5 boeken zag Harry haar niet eens staan, hoe zit t in deel 6 en 7?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:39 schreef CoT het volgende:
dit is ook wel leuk, van geenstijl
[afbeelding]
de fotoversie vertoont geen stijlbreuk met de andere boeken....quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:30 schreef King_of_cubes het volgende:
Wat ik van het lek heb gehoord zit het vol met plotholes en spellings/grammatica fouten. Ik hoop dus maar dat dit niet de echte versie is. Bovendien vind ik Ron totaal niet bij Hermelien passen.
Welke is dat ookalweer? Inmiddels zijn er namelijk al iets van 3 versies ofzo. Bovendien is er volgens mij op een nieuwssite door de drukker/uitgever (weet ik even niet meer) na het uitkomen van de eerste "gelekte versie" dat er naar hun weten geen echte lek heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
de fotoversie vertoont geen stijlbreuk met de andere boeken....
De volledige, waar geenstijl ook een kopie van heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Welke is dat ookalweer? Inmiddels zijn er namelijk al iets van 3 versies ofzo.
Staat nu weer dat de uitgever zegt dat het een neppe is... Maar dat ze zelf ook niet weten wat er precies in staat!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:52 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De volledige, waar geenstijl ook een kopie van heeft.
Als het echt nep blijkt te zijn dan krijgt de maker van die nepversie mijn eeuwig respectquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
als die foto's nep zijn dan een applausje voor de maker maar ze weten het ook neit zeker he of het echt wel nep is
De relaties in HP zijn nu niet echt van hoog niveau of goed uitgedacht. Ze zijn vrij cliche en oppervlakkig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:06 schreef SunChaser het volgende:
Maar hoe zit t met Ginny en Harry. In de eerste 5 boeken zag Harry haar niet eens staan, hoe zit t in deel 6 en 7?
Inderdaad, honderden mensen moeten inmiddels al een kopie in handen hebben gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:34 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als het echt nep blijkt te zijn dan krijgt de maker van die nepversie mijn eeuwig respect![]()
Maar zijn ze nu echt zo naief daar bij die uitgeverij? Ze moeten die boeken toch een keer de wereld over sturen om ze overal optijd te krijgen. Dus er zal altijd wel ergens iemand zijn die het boek dan toch al pakt en gaat lezen en zoals nu dus foto's ervan gaat maken! Zaterdag zullen we het weten!![]()
Tja... kans op een lek is natuurlijk vrij groot, zeker als sommige bibliotheken het boek al eerder kregen en de dozen mochten openen....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:34 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Als het echt nep blijkt te zijn dan krijgt de maker van die nepversie mijn eeuwig respect![]()
Maar zijn ze nu echt zo naief daar bij die uitgeverij? Ze moeten die boeken toch een keer de wereld over sturen om ze overal optijd te krijgen. Dus er zal altijd wel ergens iemand zijn die het boek dan toch al pakt en gaat lezen en zoals nu dus foto's ervan gaat maken! Zaterdag zullen we het weten!![]()
Nou... eigenlijk eerst PDF en dan omgezet naar LRF waarschijnlijk. (ik ga nu eens beginnen die LRF te lezen, die foto's zijn niet lekker te lezen, maar op m'n sony reader vind ik het minder erg om effe tijd aan te besteden.)quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:58 schreef Quarks het volgende:
[..]
Inderdaad, honderden mensen moeten inmiddels al een kopie in handen hebben gehad.
En blijkbaar heeft iemand de tekst van al die foto's over zitten typen (in Sony Reader formaat).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |