leuk verzonnen joh!! Alleen bijna allemaal fout.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef koen_pijl het volgende:
Ik had deze spoilers:
hij was stervendequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat is nou de deal met Dumbledore?
Je bent er nu tochquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:01 schreef Biancavia het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dit topic heb weten te vermijden.
de wat??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat ik overigens wel wat matig vind is de 1984-achtige draai die Rowling eraan gaf.
Heb je snel gedaanquote:
Dat Rowling in een pagina of, wat was 't, 100, de complete samenleving verandert in een slechte persiflage van de samenleving in 1984, inclusief het 'thoughtcrime' principe, alleen nu met Voldemort's naam, en de Undesirables, evenals een vuile knipoog naar de concentratiekampen van Hitler. (Meerdere keren zelfs.).quote:
Juist met die epiloog kan ze nu twee kanten op.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef DABAMaster het volgende:uit
en een stijve nek
Die deal tussen Severus en Albus had ik niet zo verwacht
En hermoine en ron ook niet
Verder best gaaf boek!! Jammer alleen, van die epiloog. Ze had nog x boeken kunnen schrijven zonder die epiloog
Het was eerst dumbledore. En op een of andere manier kreeg malfoy die (ben zeker iets vergeten van HP6,....) en HP werd de eigenaar omdat ie malfoy had verslagen een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:42 schreef archgallo het volgende:
Ik snapte alleen niet hoe het nou precies zat me de eigenaar van de Elder Wand. Het was eerste Dumbledore en toen Malfoy en toen Harry?
Ja... dat vroeg ik me dus ook af... Dus ik had ook niks gemist?quote:En hoe kwam Neville aan dat zwaard? Die goblin had hem toch?
Ik heb het net opgezocht en hij greep hem uit de Sorting Hat.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ja... dat vroeg ik me dus ook af... Dus ik had ook niks gemist?
Ehm... ok. Als ik ooit mijn middelbare school overdoe zal ik opletten bij Geschiedenis. Beloofd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat Rowling in een pagina of, wat was 't, 100, de complete samenleving verandert in een slechte persiflage van de samenleving in 1984, inclusief het 'thoughtcrime' principe, alleen nu met Voldemort's naam, en de Undesirables, evenals een vuile knipoog naar de concentratiekampen van Hitler. (Meerdere keren zelfs.).
En Umbridge kwam over als Mengele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |