+/- 160 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Luid als in, standje 1-1,5 is genoeg voor thuis, 5 is al gruwelijk hard voor thuis. Ik bedoel eigenlijk gewoon dat het gainkanaal mij niets doet. Erg emotieloos/strak, ik heb liever een klein randje dan een bak herrie.
Wat kost dat ding trouwens tegen woordig nieuw?
Ja, je rechterhand is idd trager dan je linkerhand. Je kunt hier echter wel veel oefeningen voor doen en dan gaat het stukken beter. Een goede oefening vond hij zelf master of puppets, dus je bent al goed op wegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Ik heb het ook rechtshandig geleerd terwijl ik links ben.
Wat vrij super gaat, maar ik mis snelheid in mn rechterhand (master of puppets en bijvoorbeeld)
Iemand hier bekend mee?
!SPAM!quote:
Je woont in Leiden. Weet je wel hoe ver dat isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
!SPAM!
Mocht het zijn wat je zoekt, dan mag je de mijne ook overnemen voor 100 euro. Ik doe er toch zelf vrij weinig mee sinds ik een buizenversterker heb...
!SPAM!
Geen idee hoe ver dat is, dan moet je je profiel invullenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je woont in Leiden. Weet je wel hoe ver dat is.
Hoe oud is 'ie?
Hier bestellen: http://www.newtone-online.nl/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef mberg86 het volgende:
Het lijkt mij wel lachen om zelf een pedaaltje te bouwen, omdat ik nog niet zo heel ervaren ben met het bouwen van pedaaltjes lijkt het mij handig om zo'n kant-en-klaar kitje te kopen. Ik ben van plan deze te bestellen, een replica van de tubescreamer dus. Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn dergelijke kitjes ook in NL te bestellen?
Heerlijk makkelijk bouwpakketje. Ik zou het doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:31 schreef mberg86 het volgende:
Het lijkt mij wel lachen om zelf een pedaaltje te bouwen, omdat ik nog niet zo heel ervaren ben met het bouwen van pedaaltjes lijkt het mij handig om zo'n kant-en-klaar kitje te kopen. Ik ben van plan deze te bestellen, een replica van de tubescreamer dus. Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn dergelijke kitjes ook in NL te bestellen?
Ik heb eventueel nog wel een mg15 in de aanbieding mocht je die Marshall tof vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:47 schreef Sloggi het volgende:
Ben bij de gitaarboer geweest, en mij werd zo'n Vox afgeraden vanwege mijn muzieksmaak (Hendrix, Pink Floyd; veel overdrive en clean dus).
Morgen op een Marshall MG15 spelen, ze bestellen een Fender Frontman 25R voor me, zodat ik die kan testen.
Wat mag dat kosten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb eventueel nog wel een mg15 in de aanbieding mocht je die Marshall tof vinden.![]()
en niet duur 2ehands... ik heb een VOX V8xx pedaaltje liggen hier, heeft veel weg van de overdrive van een VOX AC (brain may, en vriend van me heeft een vox ac30)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil een Vox AC15, schitterende amps!
ik heb samen met me vader (lees: me vader heeft het gemaakt, ik bij elkaar gezocht) een fuzz factory nagemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier bestellen: http://www.newtone-online.nl/
Goede winkel, leuk en behulpzaam forum, aanrader. Mijn broer heeft een toffe Fuzz en big muff kopie gemaakt voor een schijntje (tientjeswerk!)
Het is een Marshall MG15cd, dus niet de FX versie. Doet 105 euro op Thomann.de. 75 euro is wel een mooie prijs lijkt mijquote:
Gêinig dingetje, ben nu de onderdelen bij elkaar aan't zoeken bij Newtone, ik zie er alleen een beetje tegenop om een printplaatje te maken. Ga daar ook maar wat extra voor spul bestellen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik heb samen met me vader (lees: me vader heeft het gemaakt, ik bij elkaar gezocht) een fuzz factory nagemaakt
Wat is het verschil eigenlijk tussen die DFX en die CDR-versie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is een Marshall MG15cd, dus niet de FX versie. Doet 105 euro op Thomann.de. 75 euro is wel een mooie prijs lijkt mij.
Ik woon in Hoorn (Noordholland)
ik zeg toch ook dat het mooi is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef punkjunk het volgende:
is toch niets mis mee? een andere opgang helpen?
dan is het goedquote:
De DFX heeft allerlei (onnuttige) effecten aanboord, welke precie weet ik niet. Dat CD is dat je een cdspeler op je amp aan kan sluiten, harstikke hendig, niet dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen die DFX en die CDR-versie?
Volgens de website zijn het de beste in de hele werled, dus tjaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met pedaaltjes van Toadworks? De John Bull Jr en de gewone John Bull lijken me wel wat. Heb er echter nog nooit van gehoord, ziet er wel redelijk solide uit.
woei jij kickt ass in spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pic dan maaren ik ben benieuwd hoe zoiets nou klinkt
Oh, dan maak ik *nu* me geld overquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Volgens de website zijn het de beste in de hele werled, dus tja![]()
vage nep strat + slechte foto =quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Jimbo het volgende:
hmmmz cam is leeg doe t wel met mn telefoon :
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |