ik heb samen met me vader (lees: me vader heeft het gemaakt, ik bij elkaar gezocht) een fuzz factory nagemaaktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Hier bestellen: http://www.newtone-online.nl/
Goede winkel, leuk en behulpzaam forum, aanrader. Mijn broer heeft een toffe Fuzz en big muff kopie gemaakt voor een schijntje (tientjeswerk!)
Het is een Marshall MG15cd, dus niet de FX versie. Doet 105 euro op Thomann.de. 75 euro is wel een mooie prijs lijkt mijquote:
Gêinig dingetje, ben nu de onderdelen bij elkaar aan't zoeken bij Newtone, ik zie er alleen een beetje tegenop om een printplaatje te maken. Ga daar ook maar wat extra voor spul bestellen, je weet maar nooitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik heb samen met me vader (lees: me vader heeft het gemaakt, ik bij elkaar gezocht) een fuzz factory nagemaakt
Wat is het verschil eigenlijk tussen die DFX en die CDR-versie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is een Marshall MG15cd, dus niet de FX versie. Doet 105 euro op Thomann.de. 75 euro is wel een mooie prijs lijkt mij.
Ik woon in Hoorn (Noordholland)
ik zeg toch ook dat het mooi is?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef punkjunk het volgende:
is toch niets mis mee? een andere opgang helpen?
dan is het goedquote:
De DFX heeft allerlei (onnuttige) effecten aanboord, welke precie weet ik niet. Dat CD is dat je een cdspeler op je amp aan kan sluiten, harstikke hendig, niet dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk tussen die DFX en die CDR-versie?
Volgens de website zijn het de beste in de hele werled, dus tjaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef punkjunk het volgende:
Heeft iemand ervaring met pedaaltjes van Toadworks? De John Bull Jr en de gewone John Bull lijken me wel wat. Heb er echter nog nooit van gehoord, ziet er wel redelijk solide uit.
woei jij kickt ass in spelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pic dan maaren ik ben benieuwd hoe zoiets nou klinkt
Oh, dan maak ik *nu* me geld overquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Volgens de website zijn het de beste in de hele werled, dus tja![]()
vage nep strat + slechte foto =quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:02 schreef Jimbo het volgende:
hmmmz cam is leeg doe t wel met mn telefoon :
[afbeelding]
geef me een jaartje okquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Het is zo'n usbdingeen vage nepstrat ja
ben wel benieuwd hoe die klinkt
dus ga ff snel leren spelen
Jammer, want ik ben eigenlijk op zoek naar een goede overdrive. Weet iemand of die Fender Frontman 25R een beetje overdrive in huis heeft? Of kan ik gewoon beter een mooie Boss-pedaaltje kopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dan is het goed![]()
[..]
De DFX heeft allerlei (onnuttige) effecten aanboord, welke precie weet ik niet. Dat CD is dat je een cdspeler op je amp aan kan sluiten, harstikke hendig, niet dus.
Het is gewoon een simpel solid state ampje met een redelijke clean en een distortion die goed te gebruiken is voor het betere scheur en rag werk. Kom echter niet voor een ovedrive, dat krijg je er simpelweg niet uit.
Hij ziet er nog goed uit trouwens, de moderne Marshall stijl, gewoon harstikke zwart met wat goud dus. In een bandje komt ie nét aan mee, het lukte mij tenminste met een bassist en drummer, lang niet optimaal maar het was wel te doen. Hoe het tegen een vollere band is weet ik niet, lijkt me dat ie dan weg valt.
Tonebone buizenoverdrive pedaal kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer, want ik ben eigenlijk op zoek naar een goede overdrive. Weet iemand of die Fender Frontman 25R een beetje overdrive in huis heeft? Of kan ik gewoon beter een mooie Boss-pedaaltje kopen?
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:38 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat ding kan toch ook zachter man.
Betaal jij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tonebone buizenoverdrive pedaal kopen![]()
Mja dan heb je ook wel iets echts goeds natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Betaal jij?
Ik dacht meer aan een Boss Blues Driver, de OD of de SD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |