ik wil ook draadloosquote:Op zondag 8 juli 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
145
Owja en nu ik toch bezig ben wil ik ook nog een draadloze set erbij![]()
vallenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik wil ook draadloos
blijf over me draden heen vallen, das niks
ben je zo'n podium beest dan? (filmpje!!)quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik wil ook draadloos
blijf over me draden heen vallen, das niks
ik gebruik alleen maar kabels van minimaal 6 meterquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef Cynic het volgende:
beetje lange kabel kopen dus. metertje of 6 kom je al een heel eind mee
sowieso vind ik kabels onzin. altijd dat gekloot met kabels en alles.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:16 schreef punkjunk het volgende:
zowiezo vind ik draadloos onzin. altijd dat gekloot met batterijen en alles.
Jij was snellerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
sowieso vind ik kabels onzin. altijd dat gekloot met kabels en alles.
mwoa, mijn zender doet het 24 uur op een 9 volt blokjequote:Op zondag 8 juli 2007 22:16 schreef punkjunk het volgende:
zowiezo vind ik draadloos onzin. altijd dat gekloot met batterijen en alles.
niet als je 25 uur aan één stuk wil spelen...quote:Op zondag 8 juli 2007 22:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
mwoa, mijn zender doet het 24 uur op een 9 volt blokje
genoeg dacht ik
daar had ik nog niet aan gedacht inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 22:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niet als je 25 uur aan één stuk wil spelen...![]()
Dat moet een ieder doen op z'n gitaargoddelijkheid te bewijzen. Een test.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:05 schreef Aresdreams het volgende:
25 uur aan 1 stuk spelen... wie wil dat nu doen? of ja, anders gesteld: wie overleefd zoiets?
Je bent er nog niet klaar voor, misschien ooit.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef Aresdreams het volgende:
ik denk dat ik na 4 uurtjes geen vnigers meer over heb, en na 12 uurtjes aan slaap toe ben
Misschien heb je daar een punt.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:14 schreef Cynic het volgende:
een proeve van bekwaamheid
en tevens laat het zien dat je op alle andere vlakken volkomen kansloos bent omdat je 25 uur lang niets anders te doen hebt
Ja voor thuis nutteloos jaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:09 schreef Jorikjet het volgende:
beetje zinloos om voor thuis draadloos te kopen lijkt me zo...
quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Falcon4ever het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)plate-blink-182.html
brian waar is de rest van de gitaar?![]()
dat ding kan toch ook zachter man.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef ibaneX het volgende:
De 2e gitarist heeft zo'n nieuwe Randall buizencombo, Gaar ding kan je niet eens clean uit halenals je hem hard zet stinkt ie en er komt meer lawaai uit dan mijn amp
Klacht:
Gitaristen die de rest van de band overstemmen (Ik (gitaarsch) bass drum en zang!)
Die stond er een tijdje terug al opquote:Op maandag 9 juli 2007 00:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Nieuw liedje online: "Holiday"
http://www.myspace.com/iissedcharles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |