oja? wat is het verschil dan? silver face's zijn van toen en beginnen nu iets wat gebrekkig te worden?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:37 schreef Jorikjet het volgende:
and that is a good thing
Ja, maar het verschil van 500+ en 2000+ is helaas ook weer zo groot...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:03 schreef Cynic het volgende:
Die SE's zijn alleen wel een behoorlijk stuk minder dan 'echte' PRS gitaren
mmm fototje? specs? Ik heb opzich nog een ibanez ms10 metal charger bijv. te ruilquote:Op zondag 8 juli 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
hujjj nieuw pedaaltje erbij; visual sound h2o chorus/delay
iemand hier trouwens geintereseerd in een Morley switchless wah? 60 euro ofzoiets, ook te ruilen tegen iets anders leuks
digitech rp50?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Jorikjet het volgende:
hm nee dat is niks voor mij... misschien een phaser of iets anders qua modulatie
Ja ik ben eigenlijk wel ge interesseerd daarinquote:Op zondag 8 juli 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
hujjj nieuw pedaaltje erbij; visual sound h2o chorus/delay
iemand hier trouwens geintereseerd in een Morley switchless wah? 60 euro ofzoiets, ook te ruilen tegen iets anders leuks
Uitverkochtquote:Op zondag 8 juli 2007 07:02 schreef -Menn0- het volgende:
Niet?! Okay dan ga ik zo mn MacBook ophalen![]()
Pwndquote:
Da's geen normale stratquote:Op zondag 8 juli 2007 10:29 schreef Jorikjet het volgende:
zoiets lijkt mij wel een coole gitaar voor erbij (er gaat niks boven een normale strat)
http://img49.imageshack.us/my.php?image=fenderwc1.jpg
Als die gast morgen op een coole Stagg gaat spelen, wil ook de halve fanclub die gitaar kopen!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet gewoon die gitaar hebben![]()
ik vindt hem te weinig bass hebben, maar nu lees ik zelf iets op het internet om dat iets aan te passen... ik check nog evenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk wel ge interesseerd daarin
Heb je een type nummer ofzo of plaatje ervan ?
Waarom doe je hem eigenlijk weg
Is die nog helemaal goed
En klinkt ie een beetje lekker ?
Dat zonder dat je em eerst aan moet zetten is wel relax lijkt mequote:Op zondag 8 juli 2007 17:28 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik vindt hem te weinig bass hebben, maar nu lees ik zelf iets op het internet om dat iets aan te passen... ik check nog even
Ja die is übertof!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet gewoon die gitaar hebben![]()
Die is wel heel goedkoopquote:Op zondag 8 juli 2007 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik dacht eerst dat hij hem verkeerd beet had
"waarom zitten er elementen in die headstock"
maar dat was dus de body![]()
ja dat is wel uber chill vind ikquote:Op zondag 8 juli 2007 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zonder dat je em eerst aan moet zetten is wel relax lijkt me
Kan best maar toch vind ik die explorer rete geil.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als die gast morgen op een coole Stagg gaat spelen, wil ook de halve fanclub die gitaar kopen!![]()
Die is weer zo extreem puntigquote:Op zondag 8 juli 2007 17:40 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ja die is übertof!
ESP heeft er een die erop lijkt, maar die van jaymz is uiteraard custom![]()
[afbeelding]
ik wil ook draadloosquote:Op zondag 8 juli 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
145
Owja en nu ik toch bezig ben wil ik ook nog een draadloze set erbij![]()
vallenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik wil ook draadloos
blijf over me draden heen vallen, das niks
ben je zo'n podium beest dan? (filmpje!!)quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik wil ook draadloos
blijf over me draden heen vallen, das niks
ik gebruik alleen maar kabels van minimaal 6 meterquote:Op zondag 8 juli 2007 21:24 schreef Cynic het volgende:
beetje lange kabel kopen dus. metertje of 6 kom je al een heel eind mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |