oja? wat is het verschil dan? silver face's zijn van toen en beginnen nu iets wat gebrekkig te worden?quote:Op zondag 8 juli 2007 10:37 schreef Jorikjet het volgende:
and that is a good thing
Ja, maar het verschil van 500+ en 2000+ is helaas ook weer zo groot...quote:Op zondag 8 juli 2007 13:03 schreef Cynic het volgende:
Die SE's zijn alleen wel een behoorlijk stuk minder dan 'echte' PRS gitaren
mmm fototje? specs? Ik heb opzich nog een ibanez ms10 metal charger bijv. te ruilquote:Op zondag 8 juli 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
hujjj nieuw pedaaltje erbij; visual sound h2o chorus/delay
iemand hier trouwens geintereseerd in een Morley switchless wah? 60 euro ofzoiets, ook te ruilen tegen iets anders leuks
digitech rp50?quote:Op zondag 8 juli 2007 15:56 schreef Jorikjet het volgende:
hm nee dat is niks voor mij... misschien een phaser of iets anders qua modulatie
Ja ik ben eigenlijk wel ge interesseerd daarinquote:Op zondag 8 juli 2007 14:30 schreef Jorikjet het volgende:
hujjj nieuw pedaaltje erbij; visual sound h2o chorus/delay
iemand hier trouwens geintereseerd in een Morley switchless wah? 60 euro ofzoiets, ook te ruilen tegen iets anders leuks
Uitverkochtquote:Op zondag 8 juli 2007 07:02 schreef -Menn0- het volgende:
Niet?! Okay dan ga ik zo mn MacBook ophalen![]()
Pwndquote:
Da's geen normale stratquote:Op zondag 8 juli 2007 10:29 schreef Jorikjet het volgende:
zoiets lijkt mij wel een coole gitaar voor erbij (er gaat niks boven een normale strat)
http://img49.imageshack.us/my.php?image=fenderwc1.jpg
Als die gast morgen op een coole Stagg gaat spelen, wil ook de halve fanclub die gitaar kopen!quote:Op zondag 8 juli 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet gewoon die gitaar hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |