quote:
Elke keer als ik een slaapfoto wil maken wordt ze wakker..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Vivi het volgende:
Wat is Suus ontzettend knap op die bovenste foto zeg!
En Vicky, wel slaapfoto's blijven maken hoor, zó lief al die kindjes in dromenland
Oh wat lief....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef Sugar het volgende:
Maria slapend in de Efteling, precies 2 jaar verschil in leeftijd, maar toen en nu mét Harry natuurlijk:
[afbeelding][afbeelding]
Ik vind Jolie zo'n ontzettend leuk en origineel meisje, die uitspraken ook altijd van haarquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Jolie slaapt makkelijk en overal en inderdaad op de gekste plekken. Ik heb ook echt veel foto's van haar terwijl ze ligt te slapen. Die ga ik niet allemaal plaatsen hoormaar nog wel deze drie.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die foto van Sven slapend in het vliegtuig, ook heel leuk. Echt een grote jongens houding, met dat been zo!
Graag gedaan, maar er is niks liefs aan hoor, gewoon gemeendquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef Luchtbel het volgende:
Lief, Vivi. Dank je wel.
Haha, okequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Luchtbel het volgende:
Lief dat je het zegt/ schrijft, dat dan.
Rijkdomquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Wat een scheetjes!!![]()
![]()
![]()
Hier.... de oudste en de jongste (op die nog in de maak is na..)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef cattie het volgende:
Hier eentje van een jaar geleden:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:34 schreef cattie het volgende:
Hier eentje van een jaar geleden:
[afbeelding]
Dan zijn het ware engeltjesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:58 schreef vamperotica het volgende:
Alle slaapkopjes zijn![]()
Zo heerlijk vol overgaven slapen!
Ik heb hele mooie slaapfoto's maar die moet ik helemaal gaan zoeken in 2 gig foto'squote:
We wachten wel even....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb hele mooie slaapfoto's maar die moet ik helemaal gaan zoeken in 2 gig foto's
die bovenste foto van je trouwens... erg mooi
Kinderen zijn soieso
Awww...lief is dat he, als ze liggen te lachen in hun slaapquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:38 schreef KD-fotografie het volgende:
Ach gossie, wat een genot om dit topic door te kijken!!
Samen met papa
[afbeelding]
leuke dromen.
Hier gaat het zo van kreibelenquote:
Ow bix, wat een prachtfoto. Echt, wow. *stil* ende mooi enzovoorts.quote:
Die slaapwangetjesquote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef Jelief het volgende:
Emma viel vanmiddag in slaap onder het drinken, voorzichtig metkussenen al op een stoel gelegd:
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:05 schreef bixister het volgende:wat een mooie foto. ik vind haar hier trouwens ook wel wat op de emma van suzanna lijken!
en PM-girl, geweldige collage!
jolie op het aankleedkussen.![]()
linkje ff gerepareerd met uw permissie. Lief hoor!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:26 schreef leentje2907 het volgende:
al die slapende kindjes
![]()
Hier een slapende Mahre, deed in 1x haar slaapje voor de hele dag (09.00-12.30!)
Ik zit al de hele tijd op die foto naar een kindje te zoekenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, leentje, jij linkt naar een groep verjaardagsvierders onder een partytent.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:27 schreef Sugar het volgende:
Hihi, leentje, jij linkt naar een groep verjaardagsvierders onder een partytent.![]()
Geweldige houdingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:31 schreef p_iglet het volgende:
Zo'n lief topic dit![]()
Ons slapende humpie
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:58 schreef jessie het volgende:
He slapende kindjes, die heb ik ook
(tjek dr tassie dat zit nog om dr pols![]()
)
[afbeelding]
Wat een leuke pyjama!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:19 schreef LadyS het volgende:
Dat mondje! dat zag ik ook meteen!
Iris kroop gisteren bij papa op schoot, omdaar lekker in slaap te vallen:
[ afbeelding ]
En kijk die voetjes:![]()
[ afbeelding ]
Zeeman!quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:31 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
dit krijg je als je geen slaapzak aan wil![]()
![]()
en dit krijg je als je in slaap valt op je stoel
quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ayla, je plaatje doet het niet, Imageshack vind FOK! niet zo lief.
Mijn eigen kleintje, totale overgave:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 08:22 schreef ayla1 het volgende:
[..]
En dit als je hem niet aan wilt maar nog moet van je ouders.
Jesse mijn kleinzoontje die dinsdag twee wordt.
Ik vond het zelf ook echt om te smeltenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:08 schreef Lois het volgende:Die glimlach als hij je ziet
Wat prachtig Viev!
Is goed, als je maar niet denkt dat je zakgeld krijgtquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:59 schreef Ireth het volgende:
Ow Viv! Adopteer me!Wat klink jij lief als mama en zo'n schattig broertje wil ik ook wel hebben!
Die is goed hequote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef jellyrose het volgende:
Dean![]()
zelfs mijn man vond het ontroerend
(en ik moest natuurlijk ook gelijk nog even naar het kutkip filmpje kijken..
![]()
)
quote:
Dat kipfilmpje bekijk ik dus ook heel vaak, echt zo hilarischquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:19 schreef jellyrose het volgende:
[..]
De combinatie van grappig en ook wel een beetje zielig maakt dat filmpje echt zo bijzonder
![]()
Het duurt ook even voordat hij uberhaupt reageert en hoe hij zich ter aarde stort om zo snel mogelijk weg te kruipen.. en dan jouw ingehouden lach en "ah gos"
(ik lijk wel een stalker, maar ik heb 'm geloof ik wel 100 keer bekeken ofzo.. en zelfs als ik er aan denk moet ik al lachen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |