"Het verslag van Live Earth op Nederland 3 werd tussen 09.00 en 02.00 uur door gemiddeld 217.000 kijkers (madl: 9.1%) bekeken."quote:Op zondag 8 juli 2007 14:43 schreef pberends het volgende:
Er heeft geen hond naar gekeken, wat een mislukte kut-actie:
[..]
Wel op tv, en ik vond het erg tofquote:Op zondag 8 juli 2007 17:51 schreef ChatGirl het volgende:
Is er op 3FM iets van Eskimo Joe uitgezonden toevallig?
ksssst~!quote:
quote:Zo, ik ben weer een beetje onder de mensen geloof ik. De zonsopkomst vanmorgen vanuit de studio was mooi. Evenals de muzikale klanken van de vele Live earth-bands. Het was gaaf om mee te maken, maar aan de andere kant soms ook frustrerend. Ik had namelijk verwacht dat we veel concerten live konden uitzenden. Dat bleek helaas niet zo te zijn. Alle radio- en tv stations over de hele wereld kregen een world feet binnen. Hier werden optredens van artiesten doorgegeven in beeld en geluid. Via internet (een soort msn-venstertje) kegen we precies te zien wanneer, welke band wordt uitgezonden. Maar helaas was de act vaak al lang klaar voor het pas op de world feet kwam. Voorbeeldje: the Police sloot Londen af, maar dat konden we pas de volgende ochtend rond 8 uur uitzenden! Grrrr.
En nog zo'n geintje: op die vervloekte feet werden heel veel klimaatfilmpjes en ander niet uitzendbaar materiaal uitgezonden. En dan vaak als hinderlijke onderbreking van een show. Zo kregen we twee nummers Genesis door, dan een onderbreking van 3:37 minuten, en weer twee nummers van Genesis. Dus soms leek het alsof wij een optreden onderbraken voor een verslaggever of iets anders, maar dit kon simpelweg niet anders. En zo ging dat de hele dag. Erg lastig te verkopen aan luisteraars helaas.
Maargoed, het werd al met al een toffe marathonuitzending waarin we veel hele mooie dingen konde laten horen! Ik was héél erg blij toen ik vannacht de Dave Matthews band mocht uitzenden, vond het optreden van David Gray en Damien Rice geweldig, Alicia Keys was top enz enz enz. En nu kan ik de woorden duurzaam, klimaat en spaarlamp even niet meer horen...
Helder verhaal, maar wel jammer natuurlijk..quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Uitleg van Coen over de uitzendingen van 3FM tijdens Live Earth.
Roel, let je even op?
Op tv wel, dan ga ik vanavond toch ff de samenvatting kijken. Eskimo Joe heb ik vorig jaar ontdekt, en ik heb een stukje op youtube gezien wat erg tof was. Morgen maar ff requestenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wel op tv, en ik vond het erg tof![]()
![]()
navond trouwens.
Ik verwachtte zoiets inderdaad al na de verhalen die ik gisteren al hoorde. Jammer dat daar vanuit de Laaif Urt-organisatie niet beter over is nagedacht, want nu leek het nogal op een klein feestje met af en toe wat artiesten ter opleuking van het klimaat-onderwerp, terwijl het aan de hoeveelheid optredens te zien toch echt andersom was.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Roel, let je even op?
[..]
Zo, dat maakt het een stuk duidelijker! Jammer dat dit niet eerder bekend was, maar ja ik zit te bedenken wat voor opzet je dan had moeten doen... Reguliere tv programma's kun je niet plotsklaps onderbreken als er weer een interessante feed binnenkomt, dus tja wat moet je, je maakt één programma en gaat maar achter een tafeltje zitten en je probeert de boel maar 24 uur lang interessant te houden terwijl je wacht op het volgende optreden. Een klus op zich.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Roel, let je even op?
[..]
Dankje.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:03 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Roel, let je even op?
[..]
Er was een live earth reeks he vandaarquote:Op maandag 9 juli 2007 00:55 schreef Sirolf het volgende:
Het is al maandag en dit topic is nog steeds niet vol...
Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat het met Laaif Urt afgelopen zaterdag dit weekend wel wat sneller zou gaan...
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2007 00:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat het met Laaif Urt afgelopen zaterdag dit weekend wel wat sneller zou gaan...
Daar staan 12 andere topics in FTR tegenoverquote:Op maandag 9 juli 2007 00:55 schreef Sirolf het volgende:
't Is hier ook zonnigquote:Op maandag 9 juli 2007 09:03 schreef Againzender het volgende:
Ik heb maar Weezer aangevraagd met Island in teh Sun, misschien krijgen we dan nog een zomers gevoel
Hoewel, het zonnetje schijnt wel op dit moment
Heerlijk! Brengt me weer terug naar het cruisen over de eenzame wegen in de VS met je airco op volle toeren en links niks en rechts niks en voor je een lange, kronkelige weg.quote:
mika dusquote:Op maandag 9 juli 2007 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Wat is eigenlijk de nieuwe megahit? Heb't vrijdag niet meegekregen
En wat ben ik blij dat't 7-7-7 is geweest, eindelijk van die troep af op de radio
Oh, nu draaien ze opeens de megahit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |