Kippenvel momentjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:25 schreef Ravii het volgende:
Kickje
http://nl.youtube.com/watch?v=UNNwCi3mFEA
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe album staat gepland voor mei volgend jaar...
Vet als die in die cube zitquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:43 schreef jmac het volgende:
nieuwe vid op zn tube:
http://www.youtube.com/officialjasonmraz
Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..quote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:
grrrr, waarom is dat album nog niet klaar
ok, hij is hem nu aan het opnemen,
daar moeten we al blij mee zijn
maar kan ie niet ff over het kanaal hoppen om een gig te doen....
Uhm, nee, want studio-werk is ook heel belangrijkquote:Op donderdag 22 november 2007 17:59 schreef Cybart het volgende:
grrrr, waarom is dat album nog niet klaar
ok, hij is hem nu aan het opnemen,
daar moeten we al blij mee zijn
maar kan ie niet ff over het kanaal hoppen om een gig te doen....
quote:Op donderdag 22 november 2007 18:04 schreef jmac het volgende:
[..]
Gavin Degraw is ook al belachelijk lang bezig..![]()
Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on thatquote:
ja kan me herinneren dat ie vorig jaar (het sneeuwde iig toenquote:Op maandag 17 december 2007 23:48 schreef Gosjke het volgende:![]()
[..]
Ik denk dat ze het met je eens is.. in de categorie: Don't even get me started on thatGavin's eeuwige "ik zit in de studio en ben druk met mijn nieuwe album" mantra die ie al een jaar lang volhoudt begint ons ook een beetje op de zenuwen te werken
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:08 schreef Gosjke het volgende:
Er schijnt nog steeds 14 of 18 (? Ik blijf het vergeten) januari een single te komen en begin April het album. We zullen het wel zien
Nee we hebben het over amerika...en zelf daar is het meer van eerst zien dan geloven. Gavin zegt wel vaker dingenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
Maar op Nederland gaan we niet zitten wachten he. Ze hebben het internet niet voor niets uitgevondenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
Uhm, niet in NL iig. En April is zoals het er nu naar uit ziet niet eerder dan Juli...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |