abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51430350
sla die hectiek maar even over. Heb m op Werchter gezien/gesproken en afgelopen maandag in Paradiso. Zie m in december wel weer met de gehele band Naar het schijnt komt ie dan retour.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 19:32:04 #92
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51439887
December pas

[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51442077
Het was cool! Niet qua tempratuur alleen...pfff...hebben ze daar ceilingfans doen ze ze niet aan. Meteen 3 kilo aan vocht kwijt

Ik ga eens kijken of mn filmpjes wat geworden zijn aangezien een meisje van bijna 2 meter het een strak idee vond om tweede rij te gaan staan...recht in mn beeld.
pi_51456959
Thnx voor de filmpjes ! Hoe lang speelde hij ongeveer?
En was het echt zo'n chaos zoals voorspeld of viel het allemaal wel mee...
pi_51457084
Hij speelde bijna anderhalf uur (geloof ik?). Tijd niet exact bijgehouden.
Het viel mee in zoverre dat ze vanaf 's ochtends half 12 bandjes uit zijn gaan delen, maximaal 1 per persoon, en vanaf 5 uur mochten alleen de mensen met bandjes naar binnen. Die dingen waren echter om half 3 al helemaal op (alle 250 stuks vergeven) dus er waren daarna nog wel aardig wat teleurgestelde mensen.
Om 4 uur moest iedereen de Rotown uit omdat ze om gingen bouwen, dus vanaf toen onstond er echt een MEGArij bij de deur waar om 5 uur iedereen weer door naar binnen mocht.
Maar er waren inderdaad een stuk of 20-30 mensen die gewoon al vanaf 7 of 8 uur voor de deur waren gaan liggen... Gelukkig kwam het grootste deel van de mensen pas tussen 11 en 1.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:45:06 #97
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51459550
mhuuu ik wilde ook halfway home zien!!!:(
Jammer dat hij die in paradiso niet speelden. Wat praten de mensen er consequent doorheen trouwens.
I'm just a girl in the world.
pi_51459790
Ja.. erg he? Dat krijg je als je mensen de hele dag bij een bar laat rondhangen op hun vrije dag In Paradiso werd trouwens ook wel flink veel gepraat, maar daar hoor je t gewoon minder.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 13:59:23 #99
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_51459900
Ik snap dat echt niet. Je gaat toch naar een concert om te luisteren, niet om bij te kletsen? Er staat een nieuw jason vs. tour stukje op youtube trouwens.
Invisible microphone channel
I'm just a girl in the world.
pi_51460697
Ja dat vraag ik me ook al jaren af. Vooral die mensen die dan op de tweede rij heel luidruchtig hun weekend gaan bespreken. OF als een artiest een nieuw of iig niet cd nummer speelt, keihard gaan zeggen "Ow dit nummer ken ik nie hoor! Deze staat geloof ik niet op de CD, dat zal dan wel een nieuw nummer zijn!!" Echt bij Paolo kwam ik toen heel close om iemand flink pijn te doen met mn camera. Vooral als je dan ervoor staat en je weet dat je camera dat geluid heel erg oppakt.
pi_51462894
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
pi_51463100
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Ein-de-lijk!! Nederland is (de boekingskantoren zijn wakker geworden) Paradiso en Rotown heb ik nog even overgeslagen, want ik had al 3-dagen NSJ in het vooruitzicht. Uiteraard staat Jason errrg dik bovenaan mijn verlanglijstje. En natuurlijk ga ik 'm nog extra promoten in de recensie over de zaterdageditie van NSJ. Ben benieuwd wat er over blijft van de aanhang als de 'jongere garde' verstek laat gaan (ivm dure prijskaartjes)
Lekker objectief
pi_51463104
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 16:07 schreef Discoverme het volgende:
Lekkere recentie gaat dat worden als je van tevoren al weet dat je iets de hemel in gaat prijzen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_51463190
Als ie enigszins op dreef is dan MOET je hem gewoon wel de hemel inprijzen als je hem nooit eerder gezien hebt (en/of liefhebber bent van 't genre).
Als Rotown en Paradiso een afspiegeling zijn van wat ie op NSJ gaat laten zien, komt dat sowieso wel goed.
pi_51463324
Ik kan genieten, maar ook objectief blijven...als ie een slechte show neerzet, zal ie het ook 'te horen krigen'!!!
pi_51463523
Hij zelf waarschijnlijk niet
pi_51502604
is 't nog op tv geweest?
pi_51503482
Geloof het niet. Wel op radio Rijnmond (Jezz na Zezz oid) stuk van het optreden van vrijdag en kort interviewtje
pi_51503707
Jezz na Zezz?
pi_51504118
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Gosjke het volgende:
Jezz na Zezz?
De bedenker denkt vast dat ie geniaal is
pi_51507010
Wie is dat kind op die 2 north sea jazz filmpjes op de jason mraz hyves? die staat te beatboxen ofzo, jemig wat irritant
pi_51518001
hoe heet dat nummer van jason waarin hij zingt 'i ain't got no dope, all i got is my forty' ofzo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 16 juli 2007 @ 12:35:19 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51518034
JASON MRAZ - Ain't Got No Dope
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51518384
nee gypsy mc en dat ain;t got no dope reffrein is van mudhouse van bob schneider
http://www.youtube.com/watch?v=vcfweeI3hYM
http://www.youtube.com/watch?v=Gm9ASxfjrLE

[ Bericht 58% gewijzigd door Memento-Mori op 16-07-2007 12:56:19 ]
pi_51519523
Vind die twee totaal verschillende versies van maandag en vrijdag van Gypsy MC nog steeds te briljant.
pi_51520524
Volgend jaar lente komt het nieuwe album uit
pi_51540368
Ik zie 't concert van Jason niet @ fabchannel. Ook niet bij coming up/pending. Denk niet dat ze 't gaan uitzenden?
pi_51541111
Nee, wordt niet uitgezonden. Video is naar zijn management gegaan. Die dachten volgens de geruchten over een akoestische DVD. Maar de beelden zouden net zo goed in de prullenbak kunnen verdwijnen. Hij komt in ieder geval vooralsnog niet op fabchannel.
pi_51551354
nu ineens niet of fabchannel?? wat een gemiste kans.. is toch alleen maar extra promotie. Snap dat niet or. Ook zo sneu dat concerten van bijv. a balladeer en Racoon ook vanwege contracten/rechten eraf gehaald worden. Hoe meer publiek je bereikt hoe beter lijkt me? Niet alleen Nederlanders kijken op Fabchannel.
pi_51553460
Volgens mij heeft Jason, als je 'm vergelijkt met de rest van de categorie singer/songwriters, niet zo heel veel promotie meer nodig, gezien het uitzinnige publiek in een propvolle Paradiso. Maar idd, het had 'm misschien nog wel wat nieuwe fans kunnen winnen.
Andersom denk ik dat het zelden werkt, dat buitenlanders verslaafd worden aan een NL band. Ze zullen misschien aardige muziek ontdekken, maar als je zelf in Italie of de VS woont (ik noem maar wat) lijkt me niet dat je hardcore fan gaat worden van een band die nooit in jouw land zal komen en waarvan de cd's zowat niet te krijgen zijn... Dus zowel band als fan hebben er weinig aan. (Tenzij er zoveel.. zeg.. Italianen tegelijk via fabchannel Racoon ontdekken dat ze 't zover drijven dat Love You More op de Italiaanse radio te horen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')