dat dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW
post t even als t erop staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De trein had just arrived en we zijn weer thuis. WAT EEN DRUKTE, wat een herrie op t eind. Zelden zo'n herrie gehoord in paradiso for just one guy... Ben echt stunned![]()
Youtube... i'm coming
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
jaquote:
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:52 schreef Memento-Mori het volgende:
fabchannel was ook aanwezig toch?
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Mwah, ik heb Paradiso wel vaker uit zijn dak zien gaan, maar dit zat toch wel in de top.. hmm 10 van concerten die ik gezien heb. Sfeer zat er iig in.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:29 schreef jmac het volgende:
Voor paradiso begrippen vond ik 't publiek op t eind wel ontzettend enthousiast, vind je niet gos?
Iets met itchesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:42 schreef Toad het volgende:
Hoe ging dat rijmpje ook alweer over groeoupies?
Leuk concert. Grappige man. Leuk publiek.
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, ik sta er nog als een breed beeld kikker op!
Ha nee! Ik heb nog uren staan na dansen in paradiso en ben pas laat weer naar huis gegaan. Ik had een petje op, bruine polo en hippe sokken aan. Stond bij de verhoging van de barquote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog gespot bij de garderobe na afloop, roze t-shirt toch?![]()
Keigaaf concert trouwens, ik stond ergens halverwege op die verhoging aan de linkerkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |