Ligt d'r aan. Wieso?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef The_Langolier het volgende:
Zeg C, knutsel jij ook 'artwork' bij je muziek?
Nou ik dacht opeens aan de hoesjes die ik altijd bij mijn eigen cds maakte en vroeg dat opeens af. Zal zo wat voorbeeldjes posten, best lachwekkend.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou ik dacht opeens aan de hoesjes die ik altijd bij mijn eigen cds maakte en vroeg dat opeens af. Zal zo wat voorbeeldjes posten, best lachwekkend.
En behoorlijk treffend voor de titel en inhoud.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:33 schreef The_Langolier het volgende:
Simpel en doeltreffend.
Dude.quote:
Als het 1996 was ja. 2000? Heel misschien...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hardcore terror
Maakt het iets goed als het van december 2000 is, die hoes?
383bpm?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Je zou de bijbehorende nummers eens moeten horen.![]()
Ik kan het aardig inschatten gezien de bpm erachter staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Doe eens alles op zo'n akelige myspace keilen. De BPM-aantallen doen me nieuwsgierig maken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:50 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Stoppels. Ook een snor en haar dat groeit tot episch metal-istische vormen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:58 schreef Nosh het volgende:
Eventueel, als het je blieft, wil ik er zelfs best naar luisteren en ondertussen goedkeurend over mijn bestoppelde kinnetje wrijven, mompelend over 'post-nihilistische geluidsmuren' ofzo.
En de schurftige Atari-hoodie.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Stoppels. Ook een snor en haar dat groeit tot episch metal-istische vormen?
Zolang er contactgestoorde autisten bestaan, is er BeF.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
En de schurftige Atari-hoodie.
Het is dat mijn moeder zwaar katholiek en mijn vader zwaar monogaam is, anders waren wij op zeker van elkaar gescheiden bij onze geboortes.
quote:
quote:
Ben er zelf ook zeer trots op, mijn oeuvre.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Oor-tot-oor grijns hier trouwens, The_L.
En terecht.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:11 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ben er zelf ook zeer trots op, mijn oeuvre.
Lijkt het hierop?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:17 schreef cerror het volgende:
Ohja!
Ik ben de afgelopen dagen met een vrindin van me een anti-punk ska-nummer wezen maken.
Hij wordt zoooooo vaut.
Zoiets ja. Maar dan ska. En mede ingezongen (nouja, soort van praten) door een vrouwmensch.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:19 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Lijkt het hierop?
Barbie in je doos
Dat is godverdulle ons cultureel erfgoed, en je hebt het maar te respecteren, vrouwmens.quote:
Ik kan wel even een seconde of 30 uploaden. Als er vraag naar is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:22 schreef Nosh het volgende:
Twee handen, één buik, c. En je weet het.
Joe!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan wel even een seconde of 30 uploaden. Als er vraag naar is.
Volgens last.fm zijn we dan ook zo 'Very Low' als maar kan, op het depressieve gedreutel van deheer Curtis na dan, dus dat viel te verwachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:23 schreef Euforie het volgende:
Dat zal ik nooit ofte nimmer doen, mijnheer Moderator![]()
Moet ik eerst even mijn pc resetten want hij doet kut.quote:
Vandaar! Ik zal niet zwichten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Volgens last.fm zijn we dan ook zo 'Very Low' als maar kan, op het depressieve gedreutel van deheer Curtis na dan, dus dat viel te verwachten.
Hij is aan het uploaden!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:31 schreef Euforie het volgende:
[..]
Vandaar! Ik zal niet zwichten!
En C. schiet eens op![]()
Een spoof maken ist toff.quote:
Is dat allemaal puur computerwerk dat instrumentale?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Een spoof maken ist toff.
Hij is nog maar 30 procent af maar hij word heersch
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:42 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Is dat allemaal puur computerwerk dat instrumentale?
En hij word ook live gespeeld in augustus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:45 schreef Euforie het volgende:
Voor zo'n nummer vind ik hem wel erg stoer![]()
Maar die gitaar op het eind is die riff zo ingespeeld of een wavje ergens vandaag geplukt en daarmee gecomponeerd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Yup.
[..]
En hij word ook live gespeeld in augustus.
Dat laatste. Komop. Het is voor rugkut. Zoveel moeite ga ik niet spenderen d'r voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:48 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maar die gitaar op het eind is die riff zo ingespeeld of een wavje ergens vandaag geplukt en daarmee gecomponeerd?
Ik hoopte het al.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat laatste. Komop. Het is voor rugkut. Zoveel moeite ga ik niet spenderen d'r voor. [afbeelding]
Doei. En niet teveel aan karl denken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:56 schreef Euforie het volgende:
Ik ga slapen! Morgen weer werken![]()
Welterusten een ieder
Hèhèhèh...quote:
Trusten miep. Verkoop veel noodles!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:56 schreef Euforie het volgende:
Ik ga slapen! Morgen weer werken![]()
Welterusten een ieder
Lapzwans.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat laatste. Komop. Het is voor rugkut. Zoveel moeite ga ik niet spenderen d'r voor. [afbeelding]
In de zin van dat je pauzes mag hebben zonder rook ? Of dat je verplicht vrij mag hebben gedurende 5 minuten om te roken ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:43 schreef Nosh het volgende:
Au3, doen ze trouwens aan ARBO-approved rookpauzes op uw werkplek?
Wat een maf paasei!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:30 schreef Chowi het volgende:
[img=578xnull]http://www.kloudiia.com/wp-content/uploads/2006/09/Puppy.JPG[/img]
Blob!
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:58 schreef Q. het volgende:
Hallo piemeltjes van me.
Kap nou es over die sunchaser.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef Chowi het volgende:
De coupé was doorgaans erg vol. Mensen klonterden aaneen, inhaleerden elkaars lichaamsgeur, probeerden hun ongemak te verbergen en wendden hun blikken regelmatig af richting het raampje om te zien of de bestemming was bereikt.
Tevergeefs. De bestemming zou nooit bereikt worden. Alles zou veranderen. Elk moment was het laatste. Einde. Weg. Zwart. Duizelingwekkende stilte.
Ik zeg níks over SunChaser!quote:
Het ging over een trein die nooit aankwamquote:
Als je zo nodig wilt, post dan je tieten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Burdie het volgende:
In een topic met zo'n leuke TT móét ik hebben gepost..
En heulemaal niet omdat je de reeks zo kwalitatief hoogstaand vindt, hm? Wát doorzichtig, dit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:42 schreef Burdie het volgende:
In een topic met zo'n leuke TT móét ik hebben gepost..
Dat kon net zo goed over Guus Meeuwis met zijn oneindige ge-kedengkedengkedengkedengoehoe gaan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het ging over een trein die nooit aankwam
JA sorry. Ik hou niet zo van frituur. En bier mag ik alleen met mate. En op dit moment gaat er in Afrika een kindje dood van de honger. Het is niet eerlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
En heulemaal niet omdat je de reeks zo kwalitatief hoogstaand vindt, hm? Wát doorzichtig, dit!
NEUKEN?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Hallo Tsjoowie!
Mooi. Kinderen zijn toch kut.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
JA sorry. Ik hou niet zo van frituur. En bier mag ik alleen met mate. En op dit moment gaat er in Afrika een kindje dood van de honger. Het is niet eerlijk.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan kleuterjuffen die hun kleuters ongekookte macaroni op een papiertje laten plakken. Ze epateren de bourgeois!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
JA sorry. Ik hou niet zo van frituur. En bier mag ik alleen met mate. En op dit moment gaat er in Afrika een kindje dood van de honger. Het is niet eerlijk.
Bekijk het positief: dat kindje had in ieder geval geen aids.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Precies. Laten we er een biertje op drinken!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:50 schreef Chowi het volgende:
Óf er is weer een aids-geval minder.
Ik zou 'm kopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:53 schreef Chowi het volgende:
Dat zou trouwens best de titel van een carnavalskraker kunnen zijn.
Eentje maar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Laten we er een biertje op drinken!
Mooi. Met dat argument ga ik even een paar platenmaatschappijen langs. "Burdie zou m'n single kopen!".quote:
Eén voor één, Q! Je moet niet te snel willen!quote:
Het zou maar net hét doorslaggevende argument zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mooi. Met dat argument ga ik even een paar platenmaatschappijen langs. "Burdie zou m'n single kopen!".
Ik trek het in twijfel, maar goed! Met mijn overweldigende volume en mijn gracieuze stem, blaas ik ze zó omver.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het zou maar net hét doorslaggevende argument zijn.
Vergeet niet Q als bastriangelist. Wellicht krijg je subsidie van de sociale dienst als je hem aan de carnavalsband toevoegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik trek het in twijfel, maar goed! Met mijn overweldigende volume en mijn gracieuze stem, blaas ik ze zó omver.
Klinkt als een uitermate puik plan!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vergeet niet Q als bastriangelist. Wellicht krijg je subsidie van de sociale dienst als je hem aan de carnavalsband toevoegt.
NEE.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef Burdie het volgende:
Ben jij CO2OK?
Ik vind jou echt een boeiende user die veel toe te voegen heeft!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
punt en-el. Maargoed.
RHCP.
Shit, dat gaat zomaar.
JA dankjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een boeiende user die veel toe te voegen heeft!
Ik ben een junk. Dus ik ga denk ik mijn avond vullen met joints roken en lui bankhangen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
JA dankje.
Ik zit gewoon in m'n adhd-kwartiertje, mensen die me kennen, nemen dat op de koop toe.
Wat ga jij vanavond doen, Chow?
Oeh, joints! Hasj of wiet?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben een junk. Dus ik ga denk ik mijn avond vullen met joints roken en lui bankhangen.. Mijn ouders zijn het hele weekend weg. Daar zou ik eigenlijk meer gebruik van moeten maken.
En u?
Wiet. Wiet is tof.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, joints! Hasj of wiet?
Ik ga vanavond mijn witte kleding showen aan duizenden andere mensen die ook gehuld in het wit hun kontjes bewegen op ranzige dansmuziek. En misschien doe ik daar ook nog wel een jointje bij.
Malle Au3!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In de zin van dat je pauzes mag hebben zonder rook ? Of dat je verplicht vrij mag hebben gedurende 5 minuten om te roken ?
Als er tijd voor is mag je roken, binnen het redelijke, mits ook de niet rokers even veel pauze krijgen. En zoals de horeca manager zo mooi schrijft in zijn mails: "Roken is een gunst, geen recht."
"Leuk".quote:
Ik drink nu al bierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:01 schreef Q. het volgende:
De Vraag Desch Levensch: zal ik zo bier gaan drinken?
"Nee" ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:06 schreef Chowi het volgende:
Ik heb het antwoord, Q!
Ik wil later wel zo worden als JD hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
Ja maar jij bent niet een goed voorbeeld ofzo, JD.
"Ligt aan de situatie."quote:
Whehe. "Later". Alsof jij nog zoveel tijd hebt om over "later" te praten.quote:
Terreurquote:
Neegij meej oe joints.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
Ja maar jij bent niet een goed voorbeeld ofzo, JD.
Ik dacht dat jij meer van de hasj was!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wiet. Wiet is tof.
En eh. Klinkt als een enerverende avond.
Neegij meej oe Broabants.quote:
Hasj is voor wietrokende hippies!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de hasj was!
Dan mail je toch gewoon je tuiten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef Chowi het volgende:
Oh god. Straks word ik gebinned
quote:
Is het vanaf die hoogte goed tieten spotten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef mcDavid het volgende:
Of dat zweefvlieg examen moeten doen. Dat had vast ook geholpen
Inkijk zie je zeker wel!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het vanaf die hoogte goed tieten spotten?
Neuh maar wel in de kroeg als je dames kunt beloven dat ze een keer met je mee mogen vliegen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Is het vanaf die hoogte goed tieten spotten?
Ik vond het al zo'n rare vraag, komende uit het niks.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Malle Au3!
Rookpauze als in: kun je er met een rotsmoes tussenuit piepen, zodat ik half-verrot hoi kan zeggen, of ben je echt, écht aan het werk?.
Ik kom altijd nooit in de kroeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:49 schreef Chowi het volgende:
Ik zeg altijd. "Ik heb thuis een teddybeer die seksueel gefrustreerd is." Mannen én vrouwen, ik krijg ze zó mee met die opmerking!
Van zo hoog is alles wel érg klein hoor!quote:
Wat verwarrend.quote:
Yes.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Van zo hoog is alles wel érg klein hoor!
Hoewel dat bij jouw decolleté geen problemen oplevert..
Zeg dan gewoon soms!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Altijd nooit is nooit niet. Dus niet altijd wel.
Probeer niet altijd het leven te definieren. Leven is gewoon. Leven.quote:
Welnee. Het leven is heel duidelijk. Je gaat dood. Dát, en alleen dát is het enige dat zeker is. De rest doet er niet toe, want dat kan elk moment toch veranderen. Zolang je elk moment altijd alles verwacht is er niets aan de hand.quote:
Het is juist nooit. Maar soms klopt beter. Al is de laatste keer toch op zijn minst wel een half jaar geleden.quote:
Ik gíng soms. Maar nu. Vaker.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het is juist nooit. Maar soms klopt beter. Al is de laatste keer toch op zijn minst wel een half jaar geleden.
Ik ga alleen als iedereen waarmee ik op een bepaald moment uithang ineens gaat en ik dan geen spelbreker wil zijn, ook al weet ik op voorhand al dat ik er niets aan ga vinden. Meestal ben ik er dan ook een half uur. Eigenlijk kan ik dan veel beter niet gaan. Maar goed, het idee hè, daar draait het dan om.quote:
Ik ben ervan overtuigd dat jij naar de verkeerde kroegen gaat! Het kán best tof zijn!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ga alleen als iedereen waarmee ik op een bepaald moment uithang ineens gaat en ik dan geen spelbreker wil zijn, ook al weet ik op voorhand al dat ik er niets aan ga vinden. Meestal ben ik er dan ook een half uur. Eigenlijk kan ik dan veel beter niet gaan. Maar goed, het idee hè, daar draait het dan om.
Wellicht, maar ik heb op die momenten mijn hoofd er nooit naar staan. 'S avonds wil ik rust aan mijn kop, normaal kunnen praten met wie ik wil en vooral niet midden in een rookfabriek in de vorm van een hossende meute staan. Waarschijnlijk vind ik er niets aan omdat alles van tevoren al niet goed is in mijn hoofd, maar ik kan er niets aan doen. Ik ben ook maar opgehouden met proberen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij naar de verkeerde kroegen gaat! Het kán best tof zijn!
Dat heb ik ook. Daarom ga ik niet meer uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik heb op die momenten mijn hoofd er nooit naar staan. 'S avonds wil ik rust aan mijn kop, normaal kunnen praten met wie ik wil en vooral niet midden in een rookfabriek in de vorm van een hossende meute staan. Waarschijnlijk vind ik er niets aan omdat alles van tevoren al niet goed is in mijn hoofd, maar ik kan er niets aan doen. Ik ben ook maar opgehouden met proberen.
Dat is je goed recht, dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik heb op die momenten mijn hoofd er nooit naar staan. 'S avonds wil ik rust aan mijn kop, normaal kunnen praten met wie ik wil en vooral niet midden in een rookfabriek in de vorm van een hossende meute staan. Waarschijnlijk vind ik er niets aan omdat alles van tevoren al niet goed is in mijn hoofd, maar ik kan er niets aan doen. Ik ben ook maar opgehouden met proberen.
Vandaar dat je ook nooit op FOK!meetings bent!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Daarom ga ik niet meer uit.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook nooit op FOK!meetings bent!
"Uitgaan" hoeft toch niet per se in stampvolle breezerhokken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef JDude het volgende:
Uitgaan is overrated.
Thuis met een pilske of een avondje ouwehoeren op het terras, prima. Maar die stampvolle breezerhokken hoeven voor mij ook niet.
Voor 1 of 2 tenten maak ik in Breda nog een uitzondering omdat ze wel toffe muziek en meerdere puike biertjes hebben, maar daar kom ik tegenwoordig ook niet veel vaker dan maandelijks.
Precies. Uitgaan kan ook prima thuis met de lampknop.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Uitgaan" hoeft toch niet per se in stampvolle breezerhokken?.
Ik nuanceer het daarna toch ook nog een beetje?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:21 schreef Chowi het volgende:
"Uitgaan" hoeft toch niet per se in stampvolle breezerhokken?.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Precies. Uitgaan kan ook prima thuis met de lampknop.
Terrassen zijn inderdaad wél tof. Rust, normaal praten, geen hossende rookmeute en vooral mensen kijken met [bier naar keuze*] in de hand.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef JDude het volgende:
Uitgaan is overrated.
Thuis met een pilske of een avondje ouwehoeren op het terras, prima. Maar die stampvolle breezerhokken hoeven voor mij ook niet.
Voor 1 of 2 tenten maak ik in Breda nog een uitzondering omdat ze wel toffe muziek en meerdere puike biertjes hebben, maar daar kom ik tegenwoordig ook niet veel vaker dan maandelijks.
Muziek en de daarbij horende cultuur is inderdaad ook één van de grotere struikelblokken. Ik beleef muziek niet op een manier die strookt met het uitgaansgebeuren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
Maar zo af-en-toe is het wel leuk om flink te feesten in een hossende menigte. Maar niet te vaak inderdaad. Thuis kun je tenminste zelf bepalen watvoor muziek erop staat en hoe hard die moet staan zodat je nog relaxt met elkaar kunt praten.
Ik vind dát geen nuanceren. Nuanceren is meer zoiets als zeggen: "Je vader is iemand die ietwat verslaafd is aan zware narcotica en je moeder knuffelt onbekende mannen voor geld" in plaats van "Je vader is een junk en je moeder een hoer".quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik nuanceer het daarna toch ook nog een beetje?.
Of "man of vrouw die je op de wereld heeft gezet" in plaats van vader of moeder. Of "betaalmiddel" in plaats van geld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dát geen nuanceren. Nuanceren is meer zoiets als zeggen: "Je vader is iemand die ietwat verslaafd is aan zware narcotica en je moeder knuffelt onbekende mannen voor geld" in plaats van "Je vader is een junk en je moeder een hoer".
Dat vind ik dan juist weer heel kordaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
Of bier!
Ja! Ik weet niet waar het over gaat maar ik zeg immer ja op bier.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
Of bier!
Ben ik nou helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef JDude het volgende:
Uitgaan is overrated.
Ik vond het rode gedeelte het leukst.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben ik nou helemaal mee eens
Er moet gewoon hippere, relaxtere uitgaansgelegenheden zijn.
* vanitasvanitatumetomniava] is hier perongeluk, moest eigenlijk in [HOMO zijn, maarja, tt was iets te aantrekkelijk
Die zijn er genoeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben ik nou helemaal mee eens
Er moet gewoon hippere, relaxtere uitgaansgelegenheden zijn.
Ok, point taken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef Nosh het volgende:
Behalve JD natuurlijk, want hij nuanceert, en nuanceren is tof.
Sorry, maar 3/4 van de kroegen zijn gewoon 'rokerige breezah-hokken'. De rest is trouwens ook stampvol, lawaaierig en rokerig. Ik heb genoeg tenten van binnen gezien, en ik heb zelf zoiets van 'been there done that', hoewel ik nog steeds wel uitga, maarja, ik ben dus nog steeds zoekende, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg.
De enigen die alle kroegen, podia, clubs, pubs en discotheken bestempelen als 'rokerige breezah-hokken' zijn de mensen die voor het laatst een club van binnen hebben gezien toen ze op 2 bier losgingen op 'Song 2', tijdens het Havo schoolfeest.
Behalve JD natuurlijk, want hij nuanceert, en nuanceren is tof.
Onvoorbereid naar beneden scrollende ineens 'piemels' én 'bezeten' aantreffen in één zin. Wat zul je enthousiast gefronst hebben. Kleine twinkeling in de ogen misschien zelfs.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar was tegelijk ook naar waarheid
Goede reeks.quote:
Goede users. Enzo.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef JDude het volgende:
Goede reeks.
Nee sorry. Neuken?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:10 schreef Q. het volgende:
Bah, dingen, dat doe je toch niet?
meh doe maar niet. Ik begrijp er toch niks van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wil je ook nog een antwoord? Of dat niet.
Ik zat meer aan het volgende te denken:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Onvoorbereid naar beneden scrollende ineens 'piemels' én 'bezeten' aantreffen in één zin. Wat zul je enthousiast gefronst hebben. Kleine twinkeling in de ogen misschien zelfs.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
Zulks een originaliteit hedenavond, mcD.
Yes!quote:
Haha, tennissokken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:11 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ik zat meer aan het volgende te denken:
[afbeelding]
Ik ben dan ook. Érg enthousiast.quote:
Ik zou dan ook erg enthousiast worden van voorplantingsoefeningen met ondergetekende. Indien ik een vrouw zou zijn.quote:
Zo erg is dat niet, zoveel haar heb ik als bijna-dertiger toch niet meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef ehqo het volgende:
Kijk uit Q. Ze vreet je levend op, met huid en haar.
In nogwel. Wil In dat wel?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
Ik zou dan ook erg enthousiast worden van voorplantingsoefeningen met ondergetekende. Indien in een vrouw zou zijn.
HEUL WEL EN DAT WEET JE VERREKTE DONDERS GOED. VERDULLE.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
DAT STAAT ER NIET.
Niet zo schreeuwen, daar word ik bang van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
HEUL WEL EN DAT WEET JE VERREKTE DONDERS GOED. VERDULLE.
Verleden tijd.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:17 schreef Q. het volgende:
Oh ja, ik ging alle albums van Bright Eyes downloaden.
Sorry. Qutjequote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef Q. het volgende:
Niet zo schreeuwen, daar word ik bang van.
Getverdulleke! Wilt u die vuige praat elders bezigen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef JDude het volgende:
Bier.
Ik heb geen zin in bier. Wel in een warm bad met lavendel badolie. Mijn god, dat plaatje van vanitasvanitatumetomniava had gelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef JDude het volgende:
Bier.
Water, gerstemout en hop.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:19 schreef Q. het volgende:
Getverdulleke! Wilt u die vuige praat elders bezigen?
Pics!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bier. Wel in een warm bad met lavendel badolie.
Inclusief nakende vrouwelijke metgezel?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in bier. Wel in een warm bad met lavendel badolie. Mijn god, dat plaatje van vanitasvanitatumetomniava had gelijk.
*PLOP*. Zegt de beugel van de Grolsch fles.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:23 schreef Q. het volgende:
Make it stop! Please, make it stop!
Doe niet alsof je zo narcistisch bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook erg enthousiast worden van voorplantingsoefeningen met ondergetekende. Indien ik een vrouw zou zijn.
Als ik niet zo preuts was had ik een uitgebreide fotosessie aan mijn, net het wateroppervlak doorbrekende, toompje geweid. Maar helaas. Ik ben preuts.quote:
Wat maakt jou dat nou weer uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:24 schreef Chowi het volgende:
Dit was trouwens echt het beste BeF-deeltje ooit.
Wel! Dat doe ik toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe niet alsof je zo narcistisch bent.
DAAR valt heel wat aan te doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik niet zo preuts was had ik een uitgebreide fotosessie aan mijn, net het wateroppervlak doorbrekende, toompje geweid. Maar helaas. Ik ben preuts.
Tja. Je hebt gelijk. Eigenlijk interesseert me dat niet eens! Waar hangt Jackson eigk uit, lately?quote:
Je moet ermee ophouden! En ook met het posten van dingen die ik niet begrijp!quote:
Veroordeeld. Iets met kinderen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Chowi het volgende:
Tja. Je hebt gelijk. Eigenlijk interesseert me dat niet eens! Waar hangt Jackson eigk uit, lately?.
Okee, ik zal niet meer over een leven zonder seks praten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet ermee ophouden! En ook met het posten van dingen die ik niet begrijp!
M-M.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hier weer eens
En een... neus?quote:
Dat was beslist geen wassen neus, wat ik je brom.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Chowi het volgende:
En een... neus?
Overal en.. overal!.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hier weer eens
Jij bent grappig...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee, ik zal niet meer over een leven zonder seks praten.
IK ZEI TOCH IETS!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef Memento-Mori het volgende:
word ik zomaar over het hoofd gezien en ik gebruik nog wel netjes de PI
en HOUD DE OPMERKINGEN OVER MN LENGTE MAAR VOOR JEik zeg het maar alvast
JA WAT BOEIT MIJ DAT NOU?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was beslist geen wassen neus, wat ik je brom.
Ik ben gehecht aan mijn eigenwaarde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
DAAR valt heel wat aan te doen. [afbeelding]
ik was te ongeduldigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH IETS!!!!!!!!!!!!111111111111!!!!!!!!!!!!!!
Tieten? Waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Chowi het volgende:
Memento-Mori, had jij nou je tie... laat maar.
maar ik heb wel een fokshirtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:33 schreef Chowi het volgende:
Memento-Mori, had jij nou je tie... laat maar.
En kom nu niet over kunstzinnig (semi)bloot, want dat is een fabeltje. Ik heb foto's van Chanty gezien mên.quote:
Ik kan hier een hele lullige opmerking op verzinnen maar dat doe ik niet want ik ben lief. Immer. Pils.quote:
Oeh! Een versierpoging van !Q!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, dus niets om je voor te schamen..
WELLUSWAART!!!!!11111!!!!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij helemaal geen autist.
JA HOI NAAR RECHTS.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
Tieten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:38 schreef JDude het volgende:
Tieten.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:18 schreef JDude het volgende:
Bier.
Meneertje OT.quote:
Mijn posts zijn immer tof.quote:
En je bent makkelijk op te tillen.quote:
Hij begint gelukkig niet over piemels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:41 schreef ehqo het volgende:
Meneertje OT.
Daar heeft hij een blondgelokte wederhelft voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij begint gelukkig niet over piemels.
Piemelsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:48 schreef ehqo het volgende:
Daar heeft hij een blondgelokte wederhelft voor.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef ehqo het volgende:
Gaat het bij jullie aan de ontbijttafel ook altijd zo van:
"Hee, tieten, bier, witte sokken, frituur!"
-"Piemels."
"Zulks."
Frituur wordt niet gebruikt in dit huishouden. Bah. Pizza ftw.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef ehqo het volgende:
-"Piemels."
"Zulks."
En dat JD dan ineens zijn halfslappe ochtendtampeloeris tussen de croissants flikkert. Terwijl hij 'zulks' zegt hè. HA-HA.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:51 schreef ehqo het volgende:
-"Piemels."
"Zulks."
Onderwijl luid *fapfapfap* roepende.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef ehqo het volgende:
En dat JD dan ineens zijn halfslappe ochtendtampeloeris tussen de croissants flikkert. Terwijl hij 'zulks' zegt hè. HA-HA.
Het drama.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Chowi het volgende:
Bij ons gaat het altijd zovan.
"Hmmm?" *duffe hoofd op tafel legt.
"Mag ik thee?"
"Neen, je moet bier."
"Oh.."
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Q. het volgende:
Godulleke ehqo, laat mij eens niet schaterlachen, wat moeten de buren wel niet denken?
Hele trauma's hou ik eraan over.quote:
Wat een rare vraag ineens. Ik weet het ook niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:55 schreef Q. het volgende:
Godulleke ehqo, laat mij eens niet schaterlachen, wat moeten de buren wel niet denken?
Ik zou er slechts negen/vijfendertigse trauma's aan overhouden. Maar ik ben dan ook wat ouder.quote:
Het was een strikvraag, ze denken niet, het zijn Hollanders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat een rare vraag ineens. Ik weet het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |