News flash: je zit hier in ONZ...quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens... maar het is zo makkelijk als het over nutteloze dingen weer eens gaat
True. Ik weet het ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
News flash: je zit hier in ONZ...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
Zie OP.
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Knut zat er vijftien maanden. En Pool mijn tijd + twee weken, dus ik moet nog even voor het record.
Ik had zulcks een reacties verwacht.quote:
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepenquote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leeft Pool nog eigenlijk? Ik begin nu te snappen waarom er vijf mods zijn op ONZ
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan hequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... Ik ben er een grafiek over aan het opstellen... ik ga me er eens in verdiepen
Nee, ONZ.quote:
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
hij is iets nuttigs gaan doen zeg maar?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heeft momenteel een wat drukkere tijd met z'n studie.
Het was ook wel een enorme inkopper..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik had zulcks een reacties verwacht.
Momentje dat een momentum heeft van een maandje of drie, vier?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Ok! Ok! Ik zal mezelf weer zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja nu moet je niet op de arcee toer gaan he
Pff, alsof een "studie" belangrijker is dan Fok!. Wat een kutmod.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Geeeeen idee. 5 mods is wel prima, dan hoeft niet iedereen zoveel aanwezig te zijn
Nix mis meequote:Op donderdag 16 februari 2006 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Da's beter dan een enorme inkoper.quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was ook wel een enorme inkopper..
Jou wel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet dat dat jou wat uitmaakt natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |