Klopt, al direkt bij de bekendmaking van de verkoop van Tien aan RTL.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bericht al vrij oud ?
Ik heb een AH met zelfsnelscanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
Als je wil lachen, moet je in dat Boycot AH topic kijken. Ik kwam niet meer bij![]()
![]()
Dan is de herkomst bekend. Daar staat 'een paar maanden', niet direct 1 of 2 maanden. En het artikel is gebaseerd op een TV actualiteit, die behoorlijk negatief was omdat het ging over de boycot van adverteerders.quote:
In een interview met Fons van Westerloo heb ik het hem horen zeggen. 1 of 2 maanden. Ik geloof bij RTL Boulevard.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan is de herkomst bekend. Daar staat 'een paar maanden', niet direct 1 of 2 maanden. En het artikel is gebaseerd op een TV actualiteit, die behoorlijk negatief was omdat het ging over de boycot van adverteerders.
Hij zei ook dat hij het John gunde om het concept te verkopen voordat hij zelf met DGK stopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In een interview met Fons van Westerloo heb ik het hem horen zeggen. 1 of 2 maanden. Ik geloof bij RTL Boulevard.
Beetje flauw misschien maar een paar is 2.
Thxquote:
Juist, en gaf ook aan dat RTL deelt in de opbrengsten van de verkopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij het John gunde om het concept te verkopen voordat hij zelf met DGK stopt.
Ik ga ff kijken danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
Even voor de gein, jullie moet echt de AH-topics even lezen.....![]()
Geef ff een link dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:42 schreef mootie het volgende:
Even voor de gein, jullie moet echt de AH-topics even lezen.....![]()
lol, dat is een rss nieuws feedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:47 schreef STAP01 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?feed=rss2&p=3465
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |