Tas en Brain liggen ook te slapen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Er liggen 3 te slapen, Amanda/Nadia/Dnis en de rest is nog wakker kennelijk.
Die 02.30uur geldt toch niet voor de streamers in het weekend![]()
De stagiaire deed zijn best:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snap niet dat we de keukenactiviteiten moeten missen, of zijn er weer incidenten geweest![]()
Vooral iets met zijn wenkbrauwen of haren zou echt master zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:53 schreef Desii het volgende:
Nou Nix is op visite bij Klaas Vaak....... dus laat de terror begin![]()
![]()
![]()
boxen op standje "ontplof", harsstrip op zijn wenkbrauwen, broekzakken dichtnaaien, polonaise op zijn bed......
The Fonz geeft in dit geval idd tegengas. Helaas!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het blijft toch ontzettend jammer, hoe binnen een week tijd één van de betere
Real Live TV shows door een totaal on-capabele redactie onder RTL dwang
naar de klote wordt geholpen ....... stelletje losers, jullie hadden zo iets goeds
in handen en hebben het volledig verkwanseld. Down the drain, forever![]()
Ik hoorde dat RTL stopt met dgk, hebben meer mensen dat vernomen?quote:
Fons van Westerlo(o) wil er nog 1 of 2 maanden mee doorgaan heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat RTL stopt met dgk, hebben meer mensen dat vernomen?
okquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Fons van Westerlo(o) wil er nog 1 of 2 maanden mee doorgaan heb ik gelezen.
Nee, heb ik (nog) niet gehoord. Dit soort geruchten gaan natuurlijk erg snel, voldoende voedingsbodem te vinden voor dergelijke verhalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoorde dat RTL stopt met dgk, hebben meer mensen dat vernomen?
Bron ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je wordt er idd niet vrolijker van, tenzij RTL het in een nieuw jasje wilt steken, maar wat ik begrijp is dat ze DGK tot eind dit jaar aan houden, met censuur, totdat de format verkocht is aan meerdere landen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het blijft toch ontzettend jammer, hoe binnen een week tijd één van de betere
Real Live TV shows door een totaal on-capabele redactie onder RTL dwang
naar de klote wordt geholpen ....... stelletje losers, jullie hadden zo iets goeds
in handen en hebben het volledig verkwanseld. Down the drain, forever![]()
Daarom verifieer ik het hier evenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, heb ik (nog) niet gehoord. Dit soort geruchten gaan natuurlijk erg snel, voldoende voedingsbodem te vinden voor dergelijke verhalen.
Tot einde van dit jaar, totdat het concept internationaal verkocht is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:11 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mooi zo, het wordt een stille dood die Gk![]()
Dat bericht heb ik wel gelezen, op veel plaatsen. Min of meer officiele berichten waren dat van JdM en Fons.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Tot einde van dit jaar, totdat het concept internationaal verkocht is.
Al dat geweld vind ik niet leuk, maar een eo-versie vind ik nog minderquote:
Volgens mij is dat bericht al vrij oud ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat bericht heb ik wel gelezen, op veel plaatsen. Min of meer officiele berichten waren dat van JdM en Fons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |