Ja weet ik, nl/en tijd, maar hield 't even zo voor de duidelijkheid. Maar schatting dus//quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee die 2e partij is een schatting. Het is trouwens engelse tijd he, dus 13:00 NLtijd
.

CC en court 1 Nederlands commentaar. Dan nog 2 banen engels commentaar en de overige 4 banen commentaarloos.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan? Lijkt me sterk dat er 8 commentator-koppels zijn? Buitenlands commentaar of gewoon geen commentaar?

Dat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:51 schreef Norrage het volgende:
Gasquet en Bartoli!!!French powa!!!
Gasquet het eind nog van gezien...Maar toen ik las dat Bartoli had gewonnen brak mijn klomp...ONGELOOFLIJK....

Ik denk dat Nadal eerder klaar is (en wint) dan Federer. Gisteren zag Djokovic er vrij moe uit na 2 lange partijen achter elkaar. Gasquet zag er tenminste in de 5e set nog best fit uit. Maar ja, hopelijk worden het 2 mooie partijen. Maakt mij niet echt uit wie er winnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:01 schreef Mirri het volgende:
En net wat Mindlight zegt; de TT slaat nergens op. Het is juist helemaal niet zeker of Nadal wel in de finale staat, ik denk dat Djokovic meer kans maakt zelfs.

quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:49 schreef Ice_Tea het volgende:
Roddick kan eigenlijk voor geen meter tennissen.

Nee hoor, normaal (afgelopen jaren) begonnen ze nog later, maar toen regende het niet zoveelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:13 schreef morgane het volgende:
normaal beginnen de wedstrijden op centre court en court 1 om 11 uur, dus vandaar

Zo is het mede Williams-fanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:22 schreef BVO het volgende:
Ik ben ook voor Venus. Niet vanwege Bartoli, maar Venus is tof.

De tactiek van Bartoli was heel simpel. Iedere bal die ze kreeg zo hard mogelijk naar de open hoek heen meppen, en dat lukte vrijwel altijd. Doordat ze dat zo goed deed, kon Henin ook nauwelijks hoeken maken, zodat Bartoli maar enkele keren echt de baan werd uitgespeeld. Zeer knap gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef Burghardt het volgende:
Ik snap ook niet zo goed wat Bartoli nou zo goed maakt, ze stond wel telkens op de goede plaats waar de bal terecht kwam. En ze mepte de bal telkens in een opening, maar verder zag ik de tactiek niet zo. Misschien houdt ze het wel heel simpel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |