Qutiequote:
Je wilt geen spetterig weer op je trouwdagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Beetje spetterig, valt toch wel mee?
Nee natuurlijk niet, maar op dit moment spettert het een beetje...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt geen spetterig weer op je trouwdag. Maar wie weet is er over 8 dagen wel weer een hittegolf ofzo
.
Hier is het droog (voor het momentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar op dit moment spettert het een beetje...
Lekker douchen dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier is het droog (voor het moment)
. Dat was het niet toen ik moest werken vanmorgen
. En nu heb ik zure regen krullen
.
Gezelliequote:
Mwah, ik ben niet zo van de dood en verderf...quote:
Misschien morgen naar een verjaardag en verder kijken naar een nieuwe pcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van de dood en verderf...
Nog plannen voor het weekend.
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien morgen naar een verjaardag en verder kijken naar een nieuwe pc
En jij?
Almequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.
Zondag naar de stoelenboer en daarna naar Almere (of all places) omdat zus dan haar verjaardag viert. Is er eindelijk weer voorspeld waarbij je de vouwwagen kan opklappen, is er weer geen tijd voor
.
Druk weekend dus wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.
Zondag naar de stoelenboer en daarna naar Almere (of all places) omdat zus dan haar verjaardag viert. Is er eindelijk weer voorspeld waarbij je de vouwwagen kan opklappen, is er weer geen tijd voor
.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |