Qutiequote:
Je wilt geen spetterig weer op je trouwdagquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
Beetje spetterig, valt toch wel mee?
Nee natuurlijk niet, maar op dit moment spettert het een beetje...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt geen spetterig weer op je trouwdag. Maar wie weet is er over 8 dagen wel weer een hittegolf ofzo
.
Hier is het droog (voor het momentquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar op dit moment spettert het een beetje...
Lekker douchen dusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier is het droog (voor het moment)
. Dat was het niet toen ik moest werken vanmorgen
. En nu heb ik zure regen krullen
.
Gezelliequote:
Mwah, ik ben niet zo van de dood en verderf...quote:
Misschien morgen naar een verjaardag en verder kijken naar een nieuwe pcquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben niet zo van de dood en verderf...
Nog plannen voor het weekend.
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien morgen naar een verjaardag en verder kijken naar een nieuwe pc
En jij?
Almequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.
Zondag naar de stoelenboer en daarna naar Almere (of all places) omdat zus dan haar verjaardag viert. Is er eindelijk weer voorspeld waarbij je de vouwwagen kan opklappen, is er weer geen tijd voor
.
Druk weekend dus wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen kijken of ik zin kan maken voor nog maar weer wat verfwerk (wil dat kastje graag af hebben voor donderdag) en een kadootje voor mijn zus kopen.
Zondag naar de stoelenboer en daarna naar Almere (of all places) omdat zus dan haar verjaardag viert. Is er eindelijk weer voorspeld waarbij je de vouwwagen kan opklappen, is er weer geen tijd voor
.
Jaquote:
Ik ben nu al moequote:
En dan moet je weekend nog beginnenquote:
mja, levend ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Uitkijken dat ik niet doodga, want in Almere wil ik natuurlijk niet dood gevonden worden
.
Mijn weekend is om 11 uur al begonnenquote:
Mijn zus woont erquote:
forensic detectives ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn weekend is om 11 uur al begonnen.
Maar ondanks dat heb ik nog niet echt uit kunnen rusten. Twee dagen forensic detectives gemist, daar komt het denk ik door (op de een of andere manier mis ik daar altijd precies het middenstuk van, raar is dat
).
quote:
Is ook 's middags, zit je meestal op je werkquote:
Op de afgelopen 3 dagen na wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Is ook 's middags, zit je meestal op je werk.
Jij maakt zelf liever de mensen af, ik 'kijk' hoe daders gepakt wordenquote:
Is dat geen baan voor jou? Je hebt de ervaring dan al bijnaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij maakt zelf liever de mensen af, ik 'kijk' hoe daders gepakt worden.
Lijkt me wel stoerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat geen baan voor jou? Je hebt de ervaring dan al bijna
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Lijkt me wel stoer.
Ik denk dat ik meer ervaring zou hebben als ik niet na ongeveer tien minuten in slaap zou vallen.
Zolang ze niet in de rondte kwatten, bloeden of andere duidelijk aanwezige sporen achterlaten hoeven ze zich inderdaad weinig zorgen te makenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Criminelen zullen dan echt bang van je zijn. Es de slapende speurster
Echt heel interessant dan als je er bij in slaap valtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ze niet in de rondte kwatten, bloeden of andere duidelijk aanwezige sporen achterlaten hoeven ze zich inderdaad weinig zorgen te maken.
Ik mag van mezelf niet 'zomaar' een tukkie doen, da's nutteloos. Maar een interessant programma kijken en af en toe een stukje missen is okay
.
Dat snap ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt heel interessant dan als je er bij in slaap valt
Welterustenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk ook niet. Ik vind het nl. écht interessant...
Ik ga naar bed, fijne avond verder en mooie dromen voor later.
truste!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk ook niet. Ik vind het nl. écht interessant...
Ik ga naar bed, fijne avond verder en mooie dromen voor later.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Huisgenoot kwam net straalbezopen thuis, janken of ik nog bier hadMja nee dus. Gaat morgen op vakantie, moet om half 4 zn nest uit
ik ook trouwens hoor. Laatste glaasje net ingeschonkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
myeah well ik ga er ook zo mee stoppen hoor
Hoezoquote:
Volgende week donderdag geven ze nog 85% regenkans... ik vrees idd niet dat het een beetje spetterig zal zijn... Het zal waarschijnlijk gietenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt geen spetterig weer op je trouwdag. Maar wie weet is er over 8 dagen wel weer een hittegolf ofzo
.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Sow, afwas gedaan, was opgehangen, 2de was in de machine.. Ben weer druk vanochtend
We hebben voor jou gewoon mooi weer besteld hoor. Is dat nog niet doorgekomen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:47 schreef leonieke het volgende:
Het is maar een week meer vooruitkijken, he![]()
Nopezquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben voor jou gewoon mooi weer besteld hoor. Is dat nog niet doorgekomen dan?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:01 schreef leonieke het volgende:
Es, heb je jouw plaatsen in de bioscoop al besteld?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez![]()
![]()
Ah, ik zal het mijn dag niet laten verpesten hoor, ik zal wel het zonnetje spelen als dat nodig is(maar stiekem zou ik toch wel graag een extra zon hebben
)
Vandaag is het in België avant-premičre. Ik ben nogal lastig dat ik geen kaarten heb gewonnen met die wedstrijdquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen, nu al, dan kunnen ze misschien nog wat doen
Voorpremiere al. Da's mooi, dan zijn de eerste cam-versies waarschijnlijk ook al snel te vindenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vandaag is het in België avant-premičre. Ik ben nogal lastig dat ik geen kaarten heb gewonnen met die wedstrijdNeville en de tweeling lopen hier in België rond
Ik had al iets opgevangen van de 11e ook. Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Kaartjes hebben we ook nog niet besteld hoorAlhoewel ik het super zou vinden om volgende week al te gaan
![]()
Heb je de nieuwe filmpjes al gezien?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Voorpremiere al. Da's mooi, dan zijn de eerste cam-versies waarschijnlijk ook al snel te vinden.
Voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:14 schreef zoeperzazke het volgende:
http://movies.yahoo.com/m(...)61064/standardformat
hier staan enkele clips van de film in superkwaliteit!
Ik heb al een aantal filmpjes gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe filmpjes al gezien?
(ik vind het trouwens nog steeds vreemd dat ik jou niet in de HP-topics tegenkom)
Ah, dan is het goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal filmpjes gezien.
Ik kom er wel, post er alleen niet.
Gelukzak! Je wordt de eerste lounger die HP zal gezien hebben waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
Kom even hier kijken, werd me verzocht hier niet te komen.![]()
Aha, daardoor, het gaat over HP.
Ik heb gereserveerd voor woensdag avond. Kon al van dinsdag op woensdag. precies om
middernacht, maar leek me niet verstandig als ik die ochten ook nog moet werken.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelukzak! Je wordt de eerste lounger die HP zal gezien hebben waarschijnlijk![]()
En nee, ik ben helemaaaaal niet jaloers![]()
![]()
![]()
En ook even dat hp hier wel dood gaat aan het eindquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zal ik je dan maar komen vertellen hoe de film was en of die beter/slechter was
dan de vorige delen?
Dat mag hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Zal ik je dan maar komen vertellen hoe de film was en of die beter/slechter was
dan de vorige delen?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ook even dat hp hier wel dood gaat aan het eind
Dat is het boek ook, en idd niet zo heel veel actie. Het zal nodig zijn voor de rest van het verhaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij zal volgens mij wel heel donker zijn (aan de voorstukjes te zien)
laten zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffffff nou het is gelukt hoorMijn meesterwerk is af
Was nog een heel gepuzzel en gekloot, maar het is toch gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |