Nee daar gaat het niet om met mijn plaatjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, maar de hophippers zitten in de hoofdstad en daar presenteren ze live
ik ben niet helemaal wakker meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om met mijn plaatje
De energie verspilling
Daar konden Gerard en Michiel ook nu staanquote:
Die beeldschermen gaan volgens mij inderdaad niet uit als ze niet worden gebruikt, er verschijnt alleen na een minuut of 20-30 een WinXP-screensaver...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om met mijn plaatje
De energie verspilling
Ik ga er een mailtje aanwagenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die beeldschermen gaan volgens mij inderdaad niet uit als ze niet worden gebruikt, er verschijnt alleen na een minuut of 20-30 een WinXP-screensaver...
ja woopsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:41 schreef Rachidfinge het volgende:
Hahaha, who needs security? Jullie checken de webcam 24/7!
Ow alleen nog maar leukerquote:
ja? gaan ze de hele nacht samen uitzenden? dat wordt cool.quote:
true, truequote:
Zijn naam stond wel net in die logo'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Toad het volgende:
Nee, denk niet dat ze het samen gaan presenteren. Michiel zal wel rond 3.30 uur binnen komen vallen...
Ja klopt. Hij heeft zels als z'n eigen intro....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zijn naam stond wel net in die logo's
Het is andersom! Dus eerst Veenstra, en om 4 uur Ekdom.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Toad het volgende:
Nee, denk niet dat ze het samen gaan presenteren. Michiel zal wel rond 3.30 uur binnen komen vallen...
ow?! omdat michiel morgen met live urt zit? want gerard wilde toch eindelijk 'ns een wat langere zaterdag?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is andersom! Dus eerst Veenstra, en om 4 uur Ekdom.
Ekstra komt altijd na Giel ( nouja halverwege vaak al binnen vallenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:10 schreef Toad het volgende:
[..]
ow?! omdat michiel morgen met live urt zit? want gerard wilde toch eindelijk 'ns een wat langere zaterdag?
Nee, dat is de komende maanden sowieso zo. Michiel valt gewoonweg in voor Giel. Gerard blijft gewoon zitten waar 'ie zit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:10 schreef Toad het volgende:
[..]
ow?! omdat michiel morgen met live urt zit? want gerard wilde toch eindelijk 'ns een wat langere zaterdag?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:02 schreef Toad het volgende:
Ik ben al in Amsterdamquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hee, dat is toevallig!
Wie gaat er niet naar Amsterdam dan?
Maakt idd. niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:14 schreef Toad het volgende:
Drie weken terug was het wel even zo dat Gerard voor Giel inviel en Michiel op de tijd van Gerard!
Maar mij maakt het niet zoveel uit...![]()
Geen idee.. das straks ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:29 schreef wolfrolf het volgende:
Hobje wat gezellig dat je hier ook meekletst
Live beelden vanuit de Melkweg?
Ah!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:28 schreef dfr0st het volgende:
lache man , als je iemand in een "not responding" shirt ziet rondlopen dan ben ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |