quote:
Ohja, dat laatsta ga ik ook maar doen. Is hier in de buurt opgenomen namelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:45 schreef Toad het volgende:
@Rachid: Leuk dat je hier ook bent. Laatst ook al in de chat!
The Kooks, maar ik zet stiekem de tv aan voor The Phone...
Haarlem de eerste afleveringquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, dat laatsta ga ik ook maar doen. Is hier in de buurt opgenomen namelijk.
Wie begint er, jij of ik. hihihiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:42 schreef Rachidfinge het volgende:
Wie stuurt wie een pm, da's de vraag natuurlijk!
Was 't maar waar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Gaan ze nou echt niet nog ff door dalijk, ipv 3voor12 XL?
Dat mag die vaker doen, krijg er weke beentjes vanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Blijft briljant.. Gerard Ekdom aka Jan van Veen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat mag die vaker doen, krijg er weke beentjes van
Oeh !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat mag die vaker doen, krijg er weke beentjes van
Ik ook. Jammer dat er nooit meer mensen zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:57 schreef borisz het volgende:
Ik ben er weer rond 1 uur
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend en veel luister-plezier morgen!
Gaan ze allebei tegelijk presenteren dan vannacht?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat er nooit meer mensen zijn.
We moeten eens met z`n allen de hele nacht hier door brengen ipv in de kroeg
Ekdom: "om 1 uur weer een Ekstra weekend"![]()
![]()
![]()
Was weer een heerlijke uitzending. Blijft wat mij betreft het tofste programma op 3FM![]()
Jij ook! en een goed weekend uiteraard.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Hoop `t. Van 1 tot 7quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaan ze allebei tegelijk presenteren dan vannacht?![]()
jij ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Ja ik denk niet dat ook maar iemand iets van die programmatie snaptquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet kunnen.![]()
Wat ifff dit voor een fffliffende rapper jeweets?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Cee het volgende:
In het kader van klimaatverbetering stel ik voor deze ether-vervuiling onmiddellijk te stoppen.
whehequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:08 schreef Cee het volgende:
In het kader van klimaatverbetering stel ik voor deze ether-vervuiling onmiddellijk te stoppen.
Wat dacht je dan? Er heerst hier een collectieve afschuw voor 3VOOR12XL (en dan vooral de plek die het heeft in de programmering).quote:
ja no kidding...quote:
Voor mij was het een feest der herkenning. Ik zat steeds 'Van stadsschouwburg naar Katholieke Bavo, dat is praktisch om de hoek!'.quote:
Lachen hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het een feest der herkenning. Ik zat steeds 'Van stadsschouwburg naar Katholieke Bavo, dat is praktisch om de hoek!'.
voor mij een klein stukje fietsen maar ik herken ook allesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor mij was het een feest der herkenning. Ik zat steeds 'Van stadsschouwburg naar Katholieke Bavo, dat is praktisch om de hoek!'.
hehe ja idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Er heerst hier een collectieve afschuw voor 3VOOR12XL (en dan vooral de plek die het heeft in de programmering).![]()
nee studio in Amsterdam geloof ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lachen he![]()
Ow is dit van 3fm gevoicetracked zeker.
Hele lege studio(en geen screensavers op de schermpjes foei 3fm!! )
ja, maar de hophippers zitten in de hoofdstad en daar presenteren ze livequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |