Ja gezelligquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:37 schreef dfr0st het volgende:
hoe vonden jullie de tour?
Liters en liters bierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:38 schreef Rachidfinge het volgende:
Wat is er in de Melkweg?
Die heb ik hier ookquote:
"What`s that coming over the hill? is it a bad eend? is it a bad eend? "quote:
Ik kan er wel FOK! in ontcijferen als eerste woord, de rest is helaas niet te lezen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:46 schreef MissHobje het volgende:
Dat post-tje is niet te lezen![]()
[afbeelding]
Wat staat er nou ?
en is gevallen inmiddels
Ja en iets van de tijd wanneer ze op tv zijn ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan er wel FOK! in ontcijferen als eerste woord, de rest is helaas niet te lezen.
Ik zie het al wat beter nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja en iets van de tijd wanneer ze op tv zijn ofzo
Eén van de weinige keren dat de Freaknacht eerder op TV is dan in de gids staat aangegeven (daar staat dit keer 01:05).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:07 schreef dfr0st het volgende:
we gaan om 01.02.25 live op tv
en gaan er om 6.30 uit
Absoluut.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze slepen ons er wel doorheen hoor
Heb je even...?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
zeg, welke 3fm figuren zitten nou nog NIET op fok!![]()
Gielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
Gielquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef borisz het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tmichiel/vrijdag.wma
2 uur 36 ben ik te horen, kan iemand ff knippen en plakken![]()
Poepquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Die Lily![]()
Ik ben toch nog niet in de uitzending he hahahha.
omg jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:15 schreef MissHobje het volgende:
Die Lily![]()
Ik ben toch nog niet in de uitzending he hahahha.
damn die is lekker. Die hoorde ik vanmorgen bij Gerardquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
ffffffffffffreaaaaakkkkkkkkkkk eleven!
1. Guitar - Prince
Maar eens naar opzoek, ik ken alleen het origineelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:25 schreef borisz het volgende:
[..]
de remix duurt bijna 10 minuten maar is zo mooi![]()
ow is het alweer tijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef Toad het volgende:
Ik vind dat PR wel weer een andere PI mag nemen.
Gamma!quote:
Oh jawel hoor, de hele uitzending van Nachtegiel staat morgenmiddag op Uitzendinggemist.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:57 schreef purplerose het volgende:
Dit filmpje van de uitzending kunnen we niet trug zien he, dan kunnen we michiel zn dancemoves streamen
owwwwwwwwwww, dat kan dus iemand netjes ff knippen enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 02:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, de hele uitzending van Nachtegiel staat morgenmiddag op Uitzendinggemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |