Je verrassing heb je iig gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:46 schreef Doff het volgende:
Verwacht wel wat verrassends van Vino. Kloden is altijd goed maar had misschien wat problemen met het zadel o.i.d. en Kacheskin rijdt dit seizoen ook een mooie tijdrit. Mentsjov hoop ik gewoon op.

Het gaat lekker zo met voorspellen, het is tegenwoordig eerder raden wie er niet gepakt wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Jep, maar die zijn niet betrapt, dus hebben hun prestaties eerlijk behaald in de tijdrit. Ze verdwijnen wel uit het definitieve eindklassement. Dat is pech hebben.

quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een enorme mazzel voor degene die Cancellara voor Kloden hadden laten winnen

Als we dáár nou eens een prono over startenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Het gaat lekker zo met voorspellen, het is tegenwoordig eerder raden wie er niet gepakt wordt.![]()

Puntenverdubbelaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Als we dáár nou eens een prono over starten

quote:

Aan het begin van het seizoen 3 namen noemen die als ze gepakt worden 10 bonuspunten opleverenquote:

Rituitslag of volgorde van dopingbetrapten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
Parijs:
1. Boonen
2. Hunter
3. Bennati
4. Förster
5. Zabel

Hoeft denk ik niet omdat hij niet betrapt is op doping.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
daar gaan we weer, nu kan alles over hoop

Nee precies. Zo denk ik er nu ook over.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeft denk ik niet omdat hij niet betrapt is op doping.

ff veranderen, dit is definitieve versie (hoop ik):quote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Beschouw het volgende:
Parijs, laatste etappe:
1. Boonen
2. Pozzato
3. Hunter
4. Zabel
5. Hushovd

inderdaad, dat zat ik me later ook te bedenkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoeft denk ik niet omdat hij niet betrapt is op doping.

Godverdomme zegquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:23 schreef -skippybal- het volgende:
Geel:
1. Klöden
2. Sastre
3. Menchov
4. Vino
5. Evans
Groen: McEwen
Bolletjes: Rasmussen
Wit: Contador

een schrale troost ik denk dat niemand de bollen goed heeftquote:

Uit principe verander ik hem nietquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Zondag om 13.40 uur de deadline voor de slotrit

1. Boonenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:24 schreef IJsVogel het volgende:
Dit gaat Parijs worden![]()
1. Boonen
2. Hushovd
3. Zabel
4. Hunter
5. Bennati

1. Cancellaraquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:45 schreef JelleS het volgende:
Slotetappe:
1. Cancellara
2. Benatti
3. Chavanel
4. Hunter
5. Forster

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |