Hier heeft hij niet eens een verkeerde kop.quote:
Ik denk dat niet..Brian hoefde niks te kopen..dat heeft hij wel gedaan..het is leuk om cadootjes te geven..dat geeft een prettig gevoel..iemand blij maken..dat is het enige wat Brian nu doet..hij ervaart hoe leuk het is om cadootjes te geven...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
lol @ mensen die Brian zo erg haten dat ze zelfs denken dat Brian een slinkse bedoeling heeft met de kadootjes..
zucht..jullie zijn echt hopeloos
Denniks had Lieke wat belooft, en dat Denniks dat nu niet is nagekomen is typerend voor dat ding.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
naja die lieke is nooit tevreden he jezus
Ik ga hem echt niet de hemel in prijzen hoor. Maar het verschil in reageren op de bootcamp toestand in tegenstelling tot die lul die meent de hele dag aan zijn zak te moeten krabben vond ik punten opleveren voor Brian.quote:
Zo denken alleen domme mensen. Is lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:08 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat niet..Brian hoefde niks te kopen..dat heeft hij wel gedaan..het is leuk om cadootjes te geven..dat geeft een prettig gevoel..iemand blij maken..dat is het enige wat Brian nu doet..hij ervaart hoe leuk het is om cadootjes te geven...
heel menselijk...![]()
"niemand is alleen maar goed of slecht"....
Tja. Waar ik van baal is dat de nieuwe sfeer hem zo goed uitkomt. Brians slechte kanten zie je niet zo snel, en zo al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga hem echt niet de hemel in prijzen hoor. Maar het verschil in reageren op de bootcamp toestand in tegenstelling tot die lul die meent de hele dag aan zijn zak te moeten krabben vond ik punten opleveren voor Brian.
Welk deel heeft Brian dan gekregen om uit te geven, weet iemand dat ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef riri het volgende:
Wat erg dat je zo in elkaar zit dat je alles alleen voor jezelf koopt....ik vind het onbegrijpelijk
de helft= 2000quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welk deel heeft Brian dan gekregen om uit te geven, weet iemand dat ook?
Ooohhhh... nou dan konden er ook wel wat geurtjes en shirtjes voor anderen vanaf zou ik zeggen.quote:
Nou zeg hoe krijgt die het voor elkaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef riri het volgende:
Wat erg dat je zo in elkaar zit dat je alles alleen voor jezelf koopt....ik vind het onbegrijpelijk
Nee, Brain heeft zich aan zijn wodrd gehouden en voor ieder een mooi kado gekocht van zijn deel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik zit me toch ernstig af te vragen of dit een charme-offensief is van Brian. Ik ken hem zo helemaal niet.![]()
Dat probleem heb ik dus ook, het is te opvallend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja. Waar ik van baal is dat de nieuwe sfeer hem zo goed uitkomt. Brians slechte kanten zie je niet zo snel, en zo al helemaal niet meer.
was idd leuk..... vind zowiezo dat Huub & Brian beter met elkaar omgaan sinds nix erbij gekomen is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:10 schreef Clank het volgende:
Ik moest net hardop lachen toen Huub Brian om de nek vloog met de opmerking : Ruik eens even hoe lekker ik ruik!!
En Huub daarentegen verveelt zich stierlijk en komt helemaal niet meer uit de verf.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, het is te opvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |