Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:26 schreef Xilantof het volgende:
Stom geheugen
kreeg het gister zo snel niet werkende
(snel knipperend lampje als je hem weer aan doet.)
Straks maar weer eens proberen, maar net deed m'n Mac ook al lastig met 't originele geheugen er weer in!!
klikken hoorde ik ook niet toen ik de originele er weer in zette...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.
Patsen met uptime![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn uptime? Al weer ruim 24 jaar, al zat er wel een hoop Sleep en Deep Sleep tussen.
FAT32.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, een HD die lees/schrijfbaar moet zijn door OS X en Windows moet in FAT32 of MS-DOS, right?
fat 32 werktquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoi, een HD die lees/schrijfbaar moet zijn door OS X en Windows moet in FAT32 of MS-DOS, right?
Ja dat dacht ik ook, maar als ik bij m'n Schijfhulp kijk, en dan bij de schijf die ik wil Wissen als tab kies, staat d'r geen FAT32 tussen, wel MS-DOS?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:33 schreef Zpottr het volgende:
[..]
FAT32.
MS-DOS is een besturingssysteem.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar als ik bij m'n Schijfhulp kijk, en dan bij de schijf die ik wil Wissen als tab kies, staat d'r geen FAT32 tussen, wel MS-DOS?
K, nice, thnx.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Oh uh ja fuck. Dat is omdat op een Apple alles makkelijker is. Of zo.
Die optie moet je hebben iig
Foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:11 schreef Q. het volgende:
Mag je hier ook met je piemel patsen?
Ik heb ze met het doordrukken nog nooit horen klikken. Gewoon helemaal doorduwen, beetje ruw, maar het moet helaasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zit het geheugen er niet goed in of het is dood. Je moet de modules horen klikken.
Patsen met uptime![]()
![]()
Ja dat bedoel ik , je moet er flink kracht opzetten . Bij een iMac hoor je het klikken , bij een MPro ookquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb ze met het doordrukken nog nooit horen klikken. Gewoon helemaal doorduwen, beetje ruw, maar het moet helaas
Zal ik m'n rekeningnummer ook even pm-en anders?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Morgen Canon 400D kopen. En een iPod Hifi bij de Mediamarkt.
Precies, gewoon uitzetten dat dingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:18 schreef Jarno het volgende:
Uptime schmuptime.
Of in iStat Pro.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In je uptime-widget. Of in terminal -> uptime
Je relatieve uptime is wel weer erg hoog. Kijkend naar het feit dat jij normaal een maand of 6 met een Mac doet, staat 11 dagen toch al snel gelijk aan 16 procent van zijn complete lifespan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:52 schreef TwyLight het volgende:
23:52 up 11 days, 1:17, 2 users, load averages: 0.19 0.19 0.17
2 users
normaal is het meer als 30 maar heb ook in leopard een keer geboot dus
nee door die kut iphone moet ik nu langer wachten op een nieuwe imacquote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je relatieve uptime is wel weer erg hoog. Kijkend naar het feit dat jij normaal een maand of 6 met een Mac doet, staat 11 dagen toch al snel gelijk aan 16 procent van zijn complete lifespan.
Heb je hem wel geformatteerd als schijf die windows ook kan lezen dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Zo even externe HD volgepompt met muziek en films. Kan ik in Denemarken in ieder geval iets doen als 't blijft regenen.![]()
Op Windows.![]()
Wish me luck.
Apple SC 151. Pats met je uptime!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je hem wel geformatteerd als schijf die windows ook kan lezen dan?(dus niet HFS+)
In VLC afspelen: dan heb je dat probleem m.i. niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:28 schreef DutchErrorist het volgende:
ik kan alleen maar regio 1 kiezen volgens mij
Wat een ongelofelijke kutstreek...
het kan trouwens maar 4 keer...
D'r zijn ook dingen zodat het 'opeens' 999.999 keer kan, dacht ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 05:28 schreef DutchErrorist het volgende:
ik kan alleen maar regio 1 kiezen volgens mij
Wat een ongelofelijke kutstreek...
het kan trouwens maar 4 keer...
Macdrive.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je hem wel geformatteerd als schijf die windows ook kan lezen dan?(dus niet HFS+)
Erg is dat hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Heuy, Macbook terug. Nieuwe accu, weer een nieuw logicboard. 1 batterycycle.
Al past de witte accu totaal niet bij mijn versleten onderkant
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Erg is dat hehad ik ook
Maar hoe kan je dan vaker van regio veranderen...
En hoe krijg ik dat bluetooth symbooltje weer naast mijn klokje aan de bovenkant van mijn scherm![]()
Is illegaal dus zelf ff op google zoeken, je kan vast engels.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Maar hoe kan je dan vaker van regio veranderen...
Ja het is dus niet echt mogelijk...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Is illegaal dus zelf ff op google zoeken, je kan vast engels.
Ja maar VLC speelt het niet af...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
Jawel maar het is illegaal.
Wees blij dat je hem een paar keer kan veranderen, dat kan een dvd speler niet hoor.
Apple is een groot bedrijf en heeft zich gewoon aan zulke regels te houden, VLC daarintegen kan die regels wel gewoon achter zich laten.
quote:Apple's PowerBooks and MacBooks use Matsushita (Panasonic) optical drives, and it's, impossible to flash firmware on these drives. If these drives did everything they are advertised to do, this wouldn't be an issue, but the fact is that most Matsushita SuperDrives, though rated at 8x, only burn at 2x unless you have either Apple's DVD-R media or get very, very lucky on third party media.
Wat als je de video_ts map van de DVD naar het VLC icoon op je dock sleept?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar VLC speelt het niet af...
Ik zal het straks is proberenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat als je de video_ts map van de DVD naar het VLC icoon op je dock sleept?
Was Jezus dan maar 36quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Mijn Mac is ouder dan Jezus. Pwn.
Uno toevallig?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:01 schreef TwyLight het volgende:
Oh, ik kan iTunes niet meer startenheb gister 7.3 geïnstalleerd met de software-update en toen deed die het niet meer.
Heb al geprobeerd er overheen te installeren via de download op Apple.com, en geprobeerd eerst te verwijderen e dan opnieuw te installeren.
Als ik iTunes aanklik krijgt die 1 seconde een zwart pijltje onder het icoon en die gaat dan weer weg, geen foutmelding.
- werkt alweermoest mijn theme even tijdelijk in itunes uitschakelen omdat ik opnieuw dat welkomstscherm door moest lopen
Jezus leeft nog hoor. En hij is nu rond de 2007 a 2012 jaar oud.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewacht tot 'ie hoogbejaard was voordat ze 'em aan het kruis hingen
Niet verkeerdom gedaan, en wel goed doorgeduwd?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:10 schreef Xilantof het volgende:
Oke
stap 2
geheugen zit er in.
als ik hem aanzet gaat m'n lampje niet als een gek te keer...
maar booten wilt ie ook niet!!
tips?
nope, ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Niet verkeerdom gedaan, en wel goed doorgeduwd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |