nee, mijn moeder is niet zo een stom rund om mij alleen achter te laten op een kamer terwijl ze zelf lekker aan het vreten isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef Sjummie het volgende:
Als jij het was geweest had je moeder er zelfs geen aandacht aan besteed
quote:Missing white woman syndrome (MWWS), also known as missing pretty girl syndrome, is a term used to describe alleged disproportionate media coverage of white female victims
Dat dacht ik nou ook toen ik afgelopen week hier in de stad een vermist poster voor haar zag hangen, gewoon hier in NL dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik durf te wedden dat als het een zwart kindje was van een arm gezin was er vast niet zoveel aandacht.
ja en als iedereen dat zou doen......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Haar ouders schakelen gewoon zo breed mogelijk de media in. Zonder al teveel resultaat datwel
Holloway hoer bedoel je. Als het een negerin was geweest, had je de media niet gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:29 schreef Maikuuul het volgende:
Die ene Amerikaanse meisje wat nog niet gevonden is
Zo gaar
Inderdaad, of als het die ene gast was die dat meatspin plaatje had gemaakt had je ook niemand horen huilen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:32 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Holloway hoer bedoel je. Als het een negerin was geweest, had je de media niet gehoord.
Het zijn eerder de dr.Phil / Oprah kijkers die elke keer maar weer blijven kijken en kranten blijven kopen, met elke keer hetzelfde bericht, waarna ze elke keer zOMG, Maddie'z stihl goohwnn!!11!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef BlackJack het volgende:
Je kan het die ouders moeilijk kwalijk nemen dat ze maximale inspanning willen zien voor het terugvinden van hun kind. Het zijn de media die er op duiken en er een mooi verkoopbaar verhaal van maken die verkeerd zijn in deze.
[..]
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Florian_ het volgende:
Melissa (26)
vandaag, 21:11
HallOoo het is toGh vreselijk wat er is gebeurd..
Ik vind dat dit niet kan en dat diegene haar gewoonn moet terug brengen naar de politie want kijk Madelaine heeft helemaaaaaall niks gedaan snap jij het waarOm ze haar nou weer moeten hebben.. ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |