met een omweg weliswaar, maar ik zal mijn doel bereikenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef thedude0 het volgende:
Naar mbo niveau 2 geschopt worden en vervolgens denken dat je de uni kunt gaan doen
Ik vind het ook een beetje een vreemd verhaal..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef thedude0 het volgende:
Naar mbo niveau 2 geschopt worden en vervolgens denken dat je de uni kunt gaan doen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met een omweg weliswaar, maar ik zal mijn doel bereikenen de opleiding was bedrijfsadministratie, iets saaiers bestaat er niet, en mijn interesse ligt duidelijk niet daar.
Dat dus, ga eerst wat doen of zoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef thedude0 het volgende:
true, ik weet zelf ook dat ik dan wat moet doorpoten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:31 schreef DoctorB het volgende:
havo is voor luie vwo scholieren. Da's al jaren zo. Jij bent een luie mbo scholier. Op de havo kom je er niet met een beetje lamballen. Heb je al een school gevonden die je op de havo wil toelaten als je het mbo al niet kunt bijbenen?
Ik zou zeggen, bel eens een school op en vraag hoe het met de toelating zit. Dan weet je een stuk meer dan hiero je vraag te stellen.
Met de vakanties in aantocht.... zou ik NU even gaan bellen, want in de vakantie kun je jezelf nergens meer aanmelden en ben je gewoon te laat. Dus hup, bellen, anders zit je volgend jaar gewoon op mbo niveautje 2. Laat maar zien dat je iets anders kunt dan LUI zijn. Bellen. BELLEN. Hup. Heb je al gebeld? Beltdan! Ge belt nie gij. Beltdan! BELLEN!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
true, ik weet zelf ook dat ik dan wat moet doorpoten.
Naja, dit is het school & studie forum he![]()
met een omweg is dit wel te bereiken, wees blij dat ik een doel heb en geen uitschot ben die het verpest voor de samenlevingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:48 schreef cythers het volgende:
MBO Niveau 2 -> Universiteit
SChitterend... in welke realiteit leef jij?
Zoiezo moet je MBO niveau 4 hebben gehaald wil je naar HBO kunnen, of je moet een soort van IQ-test doen. En daar moet je je propedeuse halen, en dan kun je pas naar de universiteit. Tegen die tijd zit je al in het bejaardentehuis man
Okay... je hebt misschien dan wel de juiste instelling... maar volgens mij zitten er wel bepaalde voorwaarden aan een toelating op MBO niveau 4. Beste wat je kunt doen is gewoon even bellen. Meestal weten ze daar wel meteen het antwoord op. Anders wordt het traject: MBO Niveau 2, Niveau 3, Niveau 4, HBO, Uniquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
met een omweg is dit wel te bereiken, wees blij dat ik een doel heb en geen uitschot ben die het verpest voor de samenleving![]()
Maargoed, mijn vraag was dus, wie er ervaring mee heeft, HAVO op volwassenenonderwijs?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:50 schreef NoelGallagher het volgende:
wees blij dat ik een doel heb en geen uitschot ben die het verpest voor de samenleving![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:56 schreef DoctorB het volgende:
Heb je al gebeld?
Roepen dat je een doel hebt is leuk, maar je moet er wel wat voor doen. BELLEN!
Ik heb wel de juiste instellingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:57 schreef asmodai--nl het volgende:
Sorry, maar ik zou pas blij zijn als je je nuttig gaat maken in de maatschappij. Er worden genoeg loodgieters - timmermannen, chauffeurs, monteurs etc gezocht.
Je hebt duidelijk niet de juiste instelling om HBO of hoger te doen. Waarom volg je eigenlijk een jaar lang een opleiding die je niet leuk vindt?
En waarom ga je er gewoon niet voor, ondanks dat je de opleiding niet leuk vind, om een betere/leukere opleiding daarna te kunnen volgen?
en WAT is er dan precies niet ok? En waarom denk je dat dat op de havo, op het hbo of op de universiteit anders zal zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb wel de juiste instelling![]()
Ja, ik dacht, ach het zal wel leuker worden, maar dat werd het dus totaal niet, en mbo is gewoon zwaar kut in alles![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Zojuist heeft mijn school bekend gemaakt dat ik naar niveau 2 op het mbo geplaatst wordt(omdat ik dit jaar helemaal niks heb uitgevoerd).
quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik heb gebeld en mag maandag op gesprek komen![]()
Kijk. Dat is vooruitgang.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, ik heb gebeld en mag maandag op gesprek komen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |