IDE/SATA Controller, waardoor ik meer en ook SATA harde schijven in m'n computer kan monterenquote:
Oeh, dat is altijd wel handigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
IDE/SATA Controller, waardoor ik meer en ook SATA harde schijven in m'n computer kan monteren
Ja, tuurlijk heb je daar zin in, dan is het namelijk weer tijd voor dijkpopquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
komkommer kaas minitomaatjes droge worst eiersalade toastjes chips dipsaus bier fris wijn
zoiets?
Man of 20quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
hangt er vanaf hoeveel mensen komen![]()
en wat betreft bier () ik geloof dat Hertog Jan meestal wel gewaardeerd wordt. over Grolsch varieren de meningen meer en Amstel is ook vrij standaard dacht ik
3 a 4 lijkt me wel in orde, en bier blijft wel een paar maanden goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:00 schreef MaJo het volgende:
Hmm lastig, een stuk of 4 mannen die wel stevig drinken, dan een paar die een beetje drinken, een paar die soms bier en soms wijn drinken. Ik hoor net dat ik 4 kratten moet aanschaffen van een expert
Ik zou er ook 4 doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:00 schreef MaJo het volgende:
Hmm lastig, een stuk of 4 mannen die wel stevig drinken, dan een paar die een beetje drinken, een paar die soms bier en soms wijn drinken. Ik hoor net dat ik 4 kratten moet aanschaffen van een expert
Kijk hier kan ik iets meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
3 a 4 lijkt me wel in orde, en bier blijft wel een paar maanden goed
Qua merk zou ik Hertog Jan, Dommelsch of Grolsch doen. Als het budget een rol speelt is Dommelsch denk ik de beste keuze
Of je kan ze treiteren en Pitt of Euroshopper bier halen, en de eerste paar keer in glazen serveren
Wat mij betreft wel, ik ben wel van de hartige ontbijtenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het trouwens normaal als je een ham-kaas croissant en 2 hollandse nieuwe als ontbijt hebt?
is het normaal dat een uitzendkracht de leiding krijgt over een bedrijf (dus een mangementfunctie vervult) zonder verdere begeleiding of hoger loonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat wil je weten over uitzendkrachten Etc?
De Hollandse Nieuwe zou ik niet doen, maar zo vreemd vind ik het niet. Engelsen eten ook wel es gerookte haring bij het ontbijt (kippers)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het trouwens normaal als je een ham-kaas croissant en 2 hollandse nieuwe als ontbijt hebt?
Niet echt, maar ik heb nu ook min of meer de leiding over een klein groepje mensen (nieuwe instroom moet ik het een en ander bijbrengen) maar daar zit wel extra begeleiding bij. Geen hoger loon want het is geen officiėle functie en zoquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is het normaal dat een uitzendkracht de leiding krijgt over een bedrijf (dus een mangementfunctie vervult) zonder verdere begeleiding of hoger loon
mjah is op zich ook wel zo, maar als er nu wat gebeurt wie is er dan verantwoordelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb nu ook min of meer de leiding over een klein groepje mensen (nieuwe instroom moet ik het een en ander bijbrengen) maar daar zit wel extra begeleiding bij. Geen hoger loon want het is geen officiėle functie en zo
Maar de leiding over een heel bedrijf lijkt me wat veel... laat wel zien dat ze die persoon een goede werknemer vinden
WTF? Als ie daardoor ook echt meer zou verdienen zou ik nog jaloers zijn ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mjah is op zich ook wel zo, maar als er nu wat gebeurt wie is er dan verantwoordelijkm'n vriend zit er best over te stressen, iedereen die boven hem stond is weg. zelfs over de vaste krachten heeft hij nu de leiding
Of het moet een interim-functie zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WTF? Als ie daardoor ook echt meer zou verdienen zou ik nog jaloers zijn ook
Maar het klinkt nogal onzinnig als je een leidinggevende functie hebt als uitzendkracht (die vrij weinig rechten hebben) en dan niet eens meer betaald krijgt.
Maar heeft ie op papier echt een hogere functie nu dan? Heeft ie iets ondertekend? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk aangezien bij een echte leidinggevende functie vanzelfsprekend een (vast) contract hoort.
niets dusquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
WTF? Als ie daardoor ook echt meer zou verdienen zou ik nog jaloers zijn ook
Maar het klinkt nogal onzinnig als je een leidinggevende functie hebt als uitzendkracht (die vrij weinig rechten hebben) en dan niet eens meer betaald krijgt.
Maar heeft ie op papier echt een hogere functie nu dan? Heeft ie iets ondertekend? Lijkt me vrij onwaarschijnlijk aangezien bij een echte leidinggevende functie vanzelfsprekend een (vast) contract hoort.
nopequote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:29 schreef Nesle het volgende:
joew
zeg, is Harry Potter and the goblet of fire al is op tv geweest?
hij is echt gewoon uitzendkracht. niks meer niks minderquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Of het moet een interim-functie zijn natuurlijk
Dan is ie op papier in principe nergens voor verantwoordelijk, niks officieels dus. De dingen die niet bij z'n functie passen kan ie in principe dus gewoon weigeren als hij die dingen niet wil doen (aangezien hij op papier niet met meer leiding/verantwoordelijkheid akkoord is gegaan).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niets dushij heeft ook geen promotie ofzo gehad, want hij is natuurlijk nog uitzendkracht en dus lekker goedkoop.
He kut, ik hoop dat ze hem deze week nog is uitzendenquote:
mss op film 1 ofzo, voor zover ik weet zijn alleen deel 1,2 en 3 op tv geweest. anders ga je hem downloaden hurenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
He kut, ik hoop dat ze hem deze week nog is uitzenden
Hij zou de situatie desnoods wel kunnen uitleggen aan het uitzendbureau, klinkt niet echt normaal namelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:49 schreef Etcetera het volgende:
mjah, ik probeer 'm dat ook duidelijk te maken maar hij is bang dat hij dan ontslagen wordt (en thuiszitten wil hij absoluut niet meer) dus hij doet zoveel als hij kan. ik ben bang dat als hij vrij is na deze week (dan heeft hij 3 weken vakantie) helemaal gesloopt is
en daar komt bij dat hij nu niet zo heel veel keuze heeft want die leidinggevenden zijn dus echt al weg
dat heb ik ook al gezegdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij zou de situatie desnoods wel kunnen uitleggen aan het uitzendbureau, klinkt niet echt normaal namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |