Een kennerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad Dat zie je toch zo neleos![]()
Nee helaas nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef Neleos het volgende:
Wanneer ga je 'm scoren dan? Komt ie op Lowlands?
Ja hoor, het zal allemaal. Je hebt een Beatles vraag gemist in het moedertopic.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee helaas nietMaar hij komt wel naar mij toe dacht ik zo. Mag toch best als verjaardagcadeau
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja hoor, het zal allemaal. Je hebt een Beatles vraag gemist in het moedertopic.![]()
Ga dan zelf even kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]En niemand die me erop wijst
Wat was de vraag?
Een foto van Linda McCartney.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:24 schreef MaJo het volgende:
[..]En niemand die me erop wijst
Wat was de vraag?
Uhm....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Een foto van Linda McCartney.
Jij had 'r direct herkend toch?
Slaapsequote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:31 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen..Straks er weer uit voor de krant..
Trusten
Wat is er dan?quote:
Ik snap hem nietquote:
Bij Yuri's verjaardag staat er als datum "ooit"quote:
Dat was snelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij Yuri's verjaardag staat er als datum "ooit"
Ik wist em al eerder, maar nog niemand vroeg om uitlegquote:
En wat is je nieuwe gizmo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het heeft even geduurd (vanwege niet meewerkende drivers) maar m'n nieuwe computergizmo is geinstalleerd en lijkt nu goed te werken
IDE/SATA Controller, waardoor ik meer en ook SATA harde schijven in m'n computer kan monterenquote:
Oeh, dat is altijd wel handigquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
IDE/SATA Controller, waardoor ik meer en ook SATA harde schijven in m'n computer kan monteren
Ja, tuurlijk heb je daar zin in, dan is het namelijk weer tijd voor dijkpopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |