das waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef Sief89 het volgende:
Hee hou es op met mn topic te spammenik ben lid geworden zodat ik over alles mee kan praten, ok? dat betekent toch niet dat ik zelf geen topic mag starten?
das toch heel normaalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Sief89 het volgende:
of wat te denken van:
"hmm, al mijn andere vriendjes wilden er best een 2e man bij halen hoor!"
vermaak je je trouwens een beetje op FOK! tot nu toe?quote:
Prima!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
vermaak je je trouwens een beetje op FOK! tot nu toe?
wat zeg je nu dan, als femme fatale, op zulk soort momentenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef Sief89 het volgende:
Of wat te denken van het oersimpele maar o zo enge "ik hou van je"? Heeft mij wel eens een vriendje gekost toen ik nog onwetend en onervaren was![]()
nu je dat schrijft, briljante avatarquote:
Nou nu heb ik al bijna 3 jaar een vriend, dus is het wel veilig om die woorden uit te sprekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:21 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat zeg je nu dan, als femme fatale, op zulk soort momenten![]()
Tijdens de seks of gewoon te snel in je relatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef Sief89 het volgende:
HAHA, leuk dat mannen ook met zichzelf kunnen spotten![]()
[..]
Prima!![]()
Of wat te denken van het oersimpele maar o zo enge "ik hou van je"? Heeft mij wel eens een vriendje gekost toen ik nog onwetend en onervaren was![]()
Te vroeg in de relatie.. die hij achteraf niet wouquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tijdens de seks of gewoon te snel in je relatie?
nee hoor, met mijn vriendje is niks mis.. maar heb voor hem vrij veel ellende meegemaakt met jongens met bindingsangst, dus ben gewoon benieuwd wat jullie voor quotes hebbenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:23 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ga je de opmerkingen in dit topique gebruiken om het uit te maken!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |