Waar ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Daklem het volgende:
ps; nog 20 replies, en ik heb 10,000 replies
nee, die staan te dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef morgane het volgende:
Z'n ogen!
Serieus, ernstigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een tie-break, 8 uit 9 tot nu toe op Wimbledon voor Djoko.
Nu mag Baghdatis hem pakken, vinden jullie niet? Zo sneu als hij in 3 tiebreaks verliestquote:
Nole is meedogenloosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nu mag Baghdatis hem pakken, vinden jullie niet? Zo sneu als hij in 3 tiebreaks verliest![]()
Zelfs de Nolefans zouden dit moeten vinden, anders zijn jullie wel heel meedogenloos![]()
Anders gaat ie een stuiterbal kopen ofzo....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
anders doet djoko ff normale schoenen aan![]()
Belgische commentator "Wat is dat hier voor een patattenveld, zal Djokovic wel denken"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
anders doet djoko ff normale schoenen aan![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis en Djokovic zijn toch 2 extravagante persoonlijkheden. Geweldig om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Cerubo het volgende:
Met normale schoenen was het al lang 6-0 6-0 6-1 geweest...
omfgquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Belgische commentator "Wat is dat hier voor een patattenveld, zal Djokovic wel denken"
![]()
zelf erop gezetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Mirri het volgende:
Heeft Djokovic nou schoenen aan met NOLE op de achterkant?
Nolequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
zelf erop gezet
Parodie op Nadal
Ik vind het hilarisch![]()
Hij is teleurgesteld. Dat is heel wat anders jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef Mirri het volgende:
OHOWWW zag je dat zag je dat zag je dat?!?!?![]()
Nole sloeg met zn racket !!!![]()
Neehoor hij is niet driftig, welnee![]()
Alleen zo komisch dat weet-ik-niet-meer-wie zei dat Djokovic zijn emoties onder controle heeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld. Dat is heel wat anders ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef TheGeneral het volgende:
Djoko heeft al een racket aan gort geslagen deze partij. En een waarschuwing gehad.Djoko
Staat op die andere schoen nou VAMOS?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef Daklem het volgende:
[..]
zelf erop gezet
Parodie op Nadal
Ik vind het hilarisch![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Alleen zo komisch dat weet-ik-niet-meer-wie zei dat Djokovic zijn emoties onder controle heeft.![]()
Ach, het zal wel echt aan het patattenveld liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |