Jouw avatar. Wat doe je!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt trouwens een stuk beter dan gisteren.
Ik heb de wedstrijd van Djoko niet gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die zijn eng juist, zag je hem niet raar doen met zn ogen in de tiebreak ?
Dat zeg je goed ja, Bartolikoeien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Gaan we weer![]()
*haalt oude Bartolikoeien uit de sloot
Idd, maar Ferrero speelt ook zeker niet slecht, kan zomaar nog een tie-break worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:08 schreef TheGeneral het volgende:
Federer speelt trouwens een stuk beter dan gisteren.
Die RF tas van Nike is wel erg koelquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
ff weer eens wat anders. Federer zijn nike logo.
*hap* *hap*quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Je bent nu wel heel erg bezig Daklem
Jullie zeikten topics vol over Bartoli.![]()
Zeker ja. Vind het logo ook wel tof. Heeft Nike wel goed gedaan. Had verwacht dat ze dat zouden verneuken.quote:
Hij krijgt er ook voor betaald voor zijn prestaties.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:11 schreef Fukjoeman het volgende:
Djoko krijgt et fysiek trouwens zwaar te voorduren. Gister Hewitt, vandaag weer hoe dan ook een lange pot. Morgen eventueel ook nog Nadal, ga dr maar aan staan
Jij hapte ook op mijn overdreven gezeik over Djokovic. Denk je nou echt dat ik alles meende van wat ik zei?quote:
Zekers te weten! ze hebbeh het lekker klassiek gemaakt met dat ruitjespatroon en die letters.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker ja. Vind het logo ook wel tof. Heeft Nike wel goed gedaan. Had verwacht dat ze dat zouden verneuken.
lol @ djokoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef morgane het volgende:
Rafa z'n schoenen dan!![]()
[afbeelding]
oh en natuurlijk de parodie van Djoko:
[afbeelding]
![]()
Grappig. Nole is wel erg humoristisch hoor. Ook dat ie sharapova nadoet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Rafa z'n schoenen dan!![]()
[afbeelding]
oh en natuurlijk de parodie van Djoko:
[afbeelding]
![]()
Tuurlijk niet, jij zei aan het begin van het topic al dat je aan het provoceren was.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:12 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij hapte ook op mijn overdreven gezeik over Djokovic. Denk je nou echt dat ik alles meende van wat ik zei?
Ik provoceerde een beetje en deed net zoals er gedaan werd over die Francaise. Kun je soms niet tegen een grapje?![]()
Cypriootquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:16 schreef AminBen het volgende:
nou doe ff de set winnen Griek
Sharapova kan Djokovic ook na doen:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:14 schreef Daklem het volgende:
[..]
Grappig. Nole is wel erg humoristisch hoor. Ook dat ie sharapova nadoet.![]()
tsja, maar Djokovic doet het. de anderen nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
Sharapova kan Djokovic ook na doen:
stap 1: stuiter 68 keer razendsnel met de bal voordat je serveert
stap 2: vraag een challenge aan
stap 3: zorg ervoor dat jij het goed hebt
stap 4: scoor het daaropvolgende punt
stap 5: sla op je borst alsof je Christiano Ronaldo bent
Klaar is kees![]()
Volgende week verschijnt ie op youtube![]()
wattequote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
2SP Baghdatis gemist, DF @ BP en gewoon 5-5.
verrassendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:19 schreef TheGeneral het volgende:
SP Fererro.
Waar ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:06 schreef Daklem het volgende:
ps; nog 20 replies, en ik heb 10,000 replies
nee, die staan te dicht bij elkaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef morgane het volgende:
Z'n ogen!
Serieus, ernstigquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
Weer een tie-break, 8 uit 9 tot nu toe op Wimbledon voor Djoko.
Nu mag Baghdatis hem pakken, vinden jullie niet? Zo sneu als hij in 3 tiebreaks verliestquote:
Nole is meedogenloosquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:25 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nu mag Baghdatis hem pakken, vinden jullie niet? Zo sneu als hij in 3 tiebreaks verliest![]()
Zelfs de Nolefans zouden dit moeten vinden, anders zijn jullie wel heel meedogenloos![]()
Anders gaat ie een stuiterbal kopen ofzo....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
anders doet djoko ff normale schoenen aan![]()
Belgische commentator "Wat is dat hier voor een patattenveld, zal Djokovic wel denken"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
anders doet djoko ff normale schoenen aan![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Baghdatis en Djokovic zijn toch 2 extravagante persoonlijkheden. Geweldig om naar te kijken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Cerubo het volgende:
Met normale schoenen was het al lang 6-0 6-0 6-1 geweest...
omfgquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:27 schreef Daklem het volgende:
[..]
Belgische commentator "Wat is dat hier voor een patattenveld, zal Djokovic wel denken"
![]()
zelf erop gezetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:29 schreef Mirri het volgende:
Heeft Djokovic nou schoenen aan met NOLE op de achterkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |